اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه اردبیل:

نماینده مجلس باید تفکر ملی و فراگیر داشته باشد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: نماینده منتخب مردم باید نگاه ملی و فراگیر به مسایل مختلف داشته باشد.

نماینده مجلس باید تفکر ملی و فراگیر داشته باشد

رضا کریمی پیش از ظهر امروز در نشست با اهالی نیر اظهار داشت: مردم این استان حسرت به دل ماندند که هفت وکیل آنها متحد و همدل پروژه‌ای را پیگیری کنند در حالی که امروز نتیجه این ناهماهنگی‌ها را در اعلام پیشرفت راه‌آهن به معیار متفاوت از سوی نمایندگان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: به دنبال برخی از غفلت‌ها و پیگیری نکردن امور از 24 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و 18 هزار میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سهم استان اردبیل 107 میلیارد تومان بوده که آن هم 70 درصد تحقق یافته است.

بخشدار سابق بخش‌های ارشق، هیر و مرکزی شهرستان نیر فساد 3 هزار میلیارد تومانی در کشور و باز پس‌گیری شبانه امضای جمعی از نمایندگان را در استیضاح وزیر اقتصاد یادآور شد و گفت: این دوربین تیز‌بین خبرنگاران و قلم آنها بود که برخی از رفتارهای نامناسب نمایندگان را به تصویر کشیده در حالی که نماینده منتخب مردم باید شان موکلان خود را حفظ کرده و اجازه ندهد به این رابطه لطمه‌ای وارد شود.

کریمی بیان داشت: وقتی نمایندگان در برابر وارونه برافراشته شدن پرچم کشورمان در جمهوری آذربایجان و یا اخراج مسئول دفتر رایزن فرهنگی ایران در باکو سکوت می‌کنند یا راه‌اندازی گمرک نمین را تنها به کارشکنی کشور مقابل ربط می‌دهند و یا در برابر بی‌حرمتی به زائران ما در عتبات عالیات، سوریه و مکه هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند دیگر آنها شان نمایندگی و وکیلی مردم را ندارند.

وی یادآور شد: بر اساس طرح آمایش سرزمینی این استان به دلیل نداشتن نمایندگان توانمند از کارخانه‌ها و پروژه‌های ارزشمند بی‌نصیب است و در یک هیاهوی کذایی راه اردبیل ـ سرچم را در وضعیت بسیار اسفناک به بهره‌برداری رساندیم در حالی که پتروشیمی ما انبار سیب‌زمینی شده و آرتاویل تایر ما در نهایت بی‌توجهی‌ها به تعطیلی کشیده شده است.

کریمی وجود 60 هزار بیکار در این استان را تاسف‌بار توصیف کرد و افزود: آنهایی که امروز به مهندسی انتخابات با توسل به قطب‌های ثروت و قدرت متصل شده و به آن افتخار می‌کنند باید پاسخگوی این جوانان باشند که چگونه به جای همگرایی و همدلی راه ستیز را در پیش گرفته‌اند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: عده‌ای با فشار به اصناف و اعزام اکیپ‌های امحا اقلام تبلیغاتی نامزدهای دیگر را شبانه از بین می‌برند و هیچ مسئولی نیز پاسخگوی این حرکت‌ها نیست در حالی که چنین اقداماتی به همراه توزیع‌کردن‌های پول نامشروع توهین آشکار به افکار عمومی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول