اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش خبر داد

رقابت 3 کاندیدا برای کرسی مجلس در خاش

خبرگزاری فارس: فرماندار خاش گفت: در شهرستان خاش شش کاندیدا برای انتتخابات تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد سه نفر تاکنون انصراف داده‌اند.

رقابت 3 کاندیدا برای کرسی مجلس در خاش

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در شهرستان خاش هم‌اکنون سه کاندیدا برای انتخابات مجلس نهم با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون رقابت‌ها بسیار سالم و قانونمند بوده و هیچ‌گونه تخلفی از سوی کاندیداها رخ نداده است.

شهرکی بیان داشت: 15 شعبه اخذ رای برای این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده که از این تعداد 107 شعبه سیار و 44 شعبه ثابت است.

فرماندار خاش خطاب به کاندیدا گفت: با رعایت اخلاق انتخاباتی سعی کنند حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رای قطعی کنند.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان خاش برای برگزاری انتخاباتی گسترده و با حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنند.

شهرکی با اشاره به اینکه دشمن برای خدشه‌دار کردن انتخابات ایران تلاش کرده و بی‌کار نمی‌نشیند، تصریح کرد: مردم مانند همیشه با آگاهی و بصیرتی که دارند نقشه‌های دشمنان قسم خورده نقش برآب می‌کنند.

شهرکی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات، آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف طی جلسات متعدد و به نحو عالی انجام شده و تمام نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در مرکز شهرستان و حوزه‌های فرعی تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

فرماندار خاش گفت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، اجرای قانون، عدالت و تلاش در زمینه مشارکت حداکثری بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: دشمن از ماه‌های اخیر با طراحی سناریوهای مختلف رسانه‌ها و چند بعدی در ابعاد داخلی و خارجی تمام انرژی خود را معطوف به این موضوع کرده که از میزان مشارکت مردم در انتخابات کاسته شود.

شهرکی یادآور شد: حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان در انتخابات میثاق دوباره با امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است و دژ مستحکمی را در مقابل زیاده‌طلبان و قدرت‌طلبان جهانی به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول