اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

مجلس ششم ننگی بود که در تاریخ می‌ماند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با بیان اینکه باید مجلسی مقتدر، برنامه‌ریز و استراتژیک داشته باشیم، گفت: مجلس ششم مانند لکه ننگی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است.

مجلس ششم ننگی بود که در تاریخ می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در همایش معاونان تربیتی آموزش و پرورش استان فارس اظهار داشت: انتخابات یک واقعه سیاسی بسیار مهم در کشور ما محسوب می‌شود که باید توجه کرد نامزدهای انتخاباتی به دنبال رای جمع کردن هستند یا می‌خواهند به مردم خدمت کرده و مشکلات مهم آنان را برطرف کنند.

مقام ارشد استان فارس با بیان اینکه در انتخابات باید دروغ و درست را تشخیص داد و افزود: با دروغ گفتن نمی‌توان به مردم خدمت کرد و باید برای راهیابی به مجلس که خود آن را می‌سازیم، با بصیرت مجلسی مقتدر داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین اضافه کرد: تمام موفقیت‌هایی که در حال حاضر داریم مرهون  دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم که در این راستا باید دانش‌آموزان را از مقاطع ابتدایی با مسائل مختلف جامعه آگاه کنیم تا قبل از آن که سؤالی از آنان پرسیده شود پاسخ آن را بدانند که معاونان تربیتی در این امر نفش بسزایی دارند.

وی تصریح کرد: معاونان تربیتی و معلمانی که خود دچار مشکل تربیتی هستند نمی‌توانند دانش‌آموزان را به خوبی تربیت کنند و در آنان تاثیرگذار باشند چراکه دشمنان و شیاطین در تمام مکان‌ها حتی مکان‌های زیارتی اقدام به کارهای ضد فرهنگی و ضد اعتقادی می‌کنند.

استاندار فارس بیان کرد: ایران اسلامی دنیا را متحول کرده و تمام مناسبات سیاسی آنان را به هم ریخته است چراکه صحبت‌های آمریکا و انگلیس بیانگر ترس آنان از ایران است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا با یاد شهدا ایران و جامعه اسلامی را بسازیم و دنیا را متحول کرده و شرایط را برای حضور امام زمان آماده کنیم که این فرهنگ باید در مدارس نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام دنیا در حال تحول و تغییر هستند اما وضعیت ما به دلیل حضور مقام عظمای ولایت استثنایی بوده چراکه دلیل مشارکت بالای مردم در انتخابات بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

استاندار فارس با بیان اینکه دانش‌پژوهی را باید جایگزین دانش‌آموزی کنیم، اضافه کرد: باید با همکاری آموزش و پرورش فرهنگ پشت میزنشینی را به کارآفرینی تغییر دهیم.

معاون تربیتی و پروشی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: دوگانگی در تربیت جامعه را متلاشی می‌کند که در این راستا دلیل استواری و با ثباتی انقلاب اسلامی بعد از 33 سال پیروزی نیروی انسانی و تربیت اسلامی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول