اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی صورت گرفت

چاپ 70 هزار پوستر برای افزایش شور انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 70 هزار پوستر برای شور انتخاباتی و حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند در این استان توزیع شد.

چاپ 70 هزار پوستر برای افزایش شور انتخاباتی

سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این میزان پوستر در سطح اصناف، اماکن عمومی، معابر و ... برای حضور گسترده مردم در انتخابات و دعوت آنان برای شرکت در این حماسه ملی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد پوستر با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف انتشار یافته است.

حسینی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از جامعه را اصناف زحمت‌کش تشکیل می‌دهند، گفت: اصناف همواره در عرصه‌های مختلف حضوری گسترده داشته و این بار نیز حماسه حضور را در انتخابات 12 اسفند رقم خواهند زد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را در این مقطع حساس برشمرد و افزود: این حضور یقیناً نظام اسلامی را در تداوم حرکت‌های پر افتخاری که داشته است، یاری خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: امروز دشمنان به خاطر ضربه‌هایی که از نظام جمهوری اسلامی خورده‌اند، به دنبال کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات بوده و در این راستا از ظرفیت‌های مختلف از جمله رسانه‌های خود استفاده می‌کنند.

وی حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را وظیفه شرعی و ملی عنوان کرد و گفت: قطعاً این بار نیز حماسه پر افتخار دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

24 هزار واحد صنفی در سطح خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول