اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده خبر داد

جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت‌ها در خدابنده

خبرگزاری فارس: معان فرماندار شهرستان خدابنده با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: از افزایش قیمت اجناس در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت‌ها در خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خدابنده اظهار داشت: نظارت بر بازارهای عرضه کالا از جمله اقداماتی است که توسط مسئولان اجرایی این امر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و آغاز خریدهای نوروزی شهروندان و روستاییان اضافه کرد: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت از جمله اقدامات مهمی است که در این زمینه صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، غذاخوری‌ها و جایگاه‌های سوخت نیز از دیگر اقداماتی است که در زمینه نظارت بر بازار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد آرامش و راحتی در بین مردم شهرستان از برنامه‌های مسئولان اجرایی شهرستان خدابنده است، اضافه کرد: تشکیل اکیپ‌های بازرسی در زمینه نظارت بر بازار یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه است.

خلجی با بیان اینکه ستاد بازرسی بر افزایش قیمت و تخلفات نظارت می‌کند، ادامه داد: مسئولان شهرستان خدابنده با هر گونه افزایش قیمت و تخلفات برخورد جدی کرده و متخلفان این امر جریمه می‌شوند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه حاضران با ارائه پیشنهادات و نظرات در زمینه کنترل بیشتر بازار، فعال سازی مجدد میدان میوه و تره‌بار شهرستان خدابنده را تصویب کردند.

نظارت دقیق و کنترل قیمت اجناس بازار، ساماندهی و جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه نیز از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه مطرح و مورد تصویب حاضران جلسه قرار گرفت.

همچنین ایجاد مجامع امور صنفی در بخش‌های تابعه شهرستان، نظارت دقیق بر کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌ها و تهیه و توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول