اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و معدن استان بوشهر:

دلیلی برای افزایش خودسرانه قیمت‎ها وجود ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت:هیچ دلیل و توجیهی برای افزایش خودسرانه قیمت اقلام و کالاها در سطح استان بوشهر وجود ندارد.

دلیلی برای افزایش خودسرانه قیمت‎ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه اسماعیل مرحمتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‎های مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز دستگاه‎های اجرایی باید نظارت مستمر بر قیمت کالاها داشته باشند.

وی با تاکید بر همکاری مردم در این زمینه تصریح کرد: مردم نیز باید هرگونه تخلفی را به مسئولان گزارش دهند.

مرحمتی نقش مردم را در راستای برنامه‎های این سازمان اثرگذار دانست و از آنان خواست هرگونه تخلف را در ارتباط با افزایش خودسرانه کالاها در سطح بازار با شماره تلفن 124 در میان گذارند.

وی افزود: با برنامه‎ریزی صورت گرفته قرارداد میوه و مرکبات منعقد شده که سهم فعلی شهرستان گناوه 72 تن پرتقال و 18 تن سیب است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سهم کلی پرتقال در استان بوشهر را 800 تن و سیب 250 تن اعلام کرد.

مرحمتی گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا این سهمیه تغییر می‎کند.

فرماندار گناوه نیز در این نشست گفت: آنچه مهم است اجرای صحیح طرح‎های تنظیم بازار و دستیابی به اهداف تعیین شده که حفظ آرامش و ثبات نسبی بازار است.

احمد جعفری‌نسب بیان کرد: همچنین حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان و در نهایت افزایش رضایتمندی عمومی با جدیت پیگیری می‎شود.

وی افزود: افزایش همکاری دستگاه‎های مرتبط با دستگاه‎های ویژه یا سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم و کنترل بازار ضروری است.

فرماندار گناوه یادآور شد: در شهرستان گناوه همه دستگاه‎ها و در رأس آن فرمانداری برای تنظیم بازار آخر سال آمادگی کامل دارند.

جعفری‌نسب گفت: همکاری با توطئه‎گران اقتصادی که در حال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند خیانت بزرگی است.

وی با بیان اینکه آنها هنوز ملت ایران را نمی‌شناسند ادامه داد: بازار گناوه یک بازار کشوری است که این مهم این را می‌طلبد که هماهنگی و تعامل بیشتری در بین دستگاه‎های مرتبط ایجاد شود تا نوروز امسال نوروز خوبی برای گردشگران این شهرستان باشد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: بانک‎ها باید در ایام نوروز توسط مأموران ویژه‌ای به صورت شبانه‎روزی برای سرویس‎دهی بیشتر از طریق خودپردازها و پست‎های فروشگاهی اقدام لازم را انجام دهند.

وی گفت: این مردم مستحق خدمت هستند و نباید اجازه دهیم افرادی که به فکر جیب خودشان هستند در بازار هر کاری که دوست داشته باشند انجام داده و مردم را تحت فشار اقتصادی قرار دهند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول