اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

افزایش قیمت‌ به بهانه کمبود کالا مردود است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام کالاهای موردنیاز در انبارها موجود است و هرگونه افزایش قیمت‌ در روزهای پایانی سال به بهانه کمبود کالا مردود است.

افزایش قیمت‌ به بهانه کمبود کالا مردود است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در همایش مشترک بازرسان سازمان بازرگانی و تعزیرات حکومتی که در سالن اجتماعات این سازمان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تمام کالاهای پرمصرف و موردنیاز به مقدار کافی در انبارها ذخیره موجود هستند و در حوزه جهادکشاورزی و صنایع مشکل تولید و ورودی کالا وجود ندارد و تاثیرات در حوزه عرضه تولیدکنندگان برای ورود کالا فراهم شده و در هیچ یک از کالاها کمبود نداریم.

وی افزود: ‌طرح‌های نظارتی از اصناف به منظور برقراری آرامش و نشاط در جامعه اجرا می‌شود تا مردم با راحتی خیال در روزهای پایانی سال اقدام به خرید خود کنند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه قیمت‌گذاری فروش و میزان سود مشخص است، تصریح کرد: اگر سود کالاها بیشتر از مقدار متعارف باشد تعزیرات حکومتی به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

دیزج‌نژاد ادامه داد: با افزایش نظارت تعداد تخلفات کاهش یافته است و این به دلیل رعایت فروشنده‌ها و تولیدکننده‌ها است.

وی گفت: طرح نظارتی با بصیرت کامل در حوزه بازار با هدف ایجاد نشاط و آرامش برای مردم اجرا می‌شود. ‌

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی ‌با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف‌کننده از دو ماه پیش فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است، گفت: فعالیت این سازمان در طول این مدت زمان به خوبی عرضه نشده است و لازم است تا تعزیرات حکومتی هم به آنها کمک کنند و نیز اگر مجامع صنفی به جای دولت وظایف آن را بر عهده بگیرد هماهنگی بیشتری در بازار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حجم گسترده تبلیغات و اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به منظور بدبین کردن مردم نسبت به نظام گفت: مسئولان وظیفه دارند در این رابطه حساس شوند و بصیرت کامل را داشته باشند تا نشاط و آرامش در حوزه بازار برای مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول