اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

بمباران تبلیغاتی علیه انتخابات ایران توسط دشمنان نتیجه‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بمباران تبلیغاتی علیه انتخابات ایران توسط دشمنان نتیجه‌ای ندارد.

بمباران تبلیغاتی علیه انتخابات ایران توسط دشمنان نتیجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قادر آشنا ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری انتخابات در ایران سالم و باشکوه برگزار خواهد شد و هیچ کس نمی‌تواند این انتخابات در ایران را با خدشه مواجه کند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از حضور میلیونی مردم دراین انتخابات بکاهند لذا با تبلیغات منفی علیه انتخابات در نظر دارند تا به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول تأکید کرد: اما ملت ایران بارها و بارها در برگزاری انتخابات مختلف در کشور با حضور خود نشان داده‌اند که هیچ گاه اجازه نمی‌دهند بیگانگان در سرنوشت کشورشان دخالت کنند.

آشنا تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمام برهه‌ها حامی مسئولان و کشور بوده و هرگز اجازه نخواهند داد تا یاوه‌های دشمنان تأثیری در کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نوجوانان و جوانان این کشور باید هوشیار باشند و آگاهانه قدم بردارند و با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته کنند.

آشنا در ادامه با اشاره به این که استان البرز  یکی از سالم‌ترین فضاهای انتخاباتی در کشور را دارا است افزود: این استان تا کنون کمترین بداخلاقی‌ها را در بحث انتخابات و تبلیغات داشته و مطمئن خواهیم بود که در روز 12 اسفند نیز مردم استان البرز افتخار بزرگی را نصیب این استان خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی نیز مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهد بود و به آنان خواهد فهماند که ملت ایران بر تداوم راه انقلاب و امام اصرار داشته و دارند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول