اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان:

خانواده بزرگ بهزیستی گیلان آماده شرکت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی گیلان از آمادگی حضور یکپارچه تمام کارکنان، پرسنل و روسای بهزیستی استان در انتخابات 12 اسفند خبر داد.

خانواده بزرگ بهزیستی گیلان آماده شرکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه بهزیستی استان اظهار داشت: تمام کارکنان، پرسنل و روسای بهزیستی گیلان برای حضوری گسترده در انتخابات 12 اسفند آماده هستند.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل بهزیستی گیلان آماده حضور و برگزاری انتخابات مجلس است، افزود: تمام کارکنان و روسای بهزیستی استان برای شرکت در انتخابات آماده هستند و به آنها تاکید شده که از هرگونه اقدام به نفع کاندیدای خاص خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بهزیستی گیلان بالغ بر یک‌هزار مرکز غیردولتی را زیر نظارت خود دارد، بیان داشت: این امر بستر مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: به تمام مراکز توصیه می‌شود که فعالانه و پرشور در عرصه تعیین سرنوشت قانونگذاری و انتخابات شرکت کنند.

کوچکی‌نژاد با تصریح بر اینکه این مراکز نباید میدان تبلیغات علیه و یا له کسی باشد، تصریح کرد: تمام کاندیداها به طور مساوی از این ظرفیت بهزیستی استان می‌توانند به صورت سالم و در چارچوب قوانین بهره‌گیری کنند.

وی، خاطرنشان کرد: تمام اداره‌های بهزیستی موظف شده‌اند تا همکاری همه‌جانبه با ستاد برگزاری انتخابات را داشته باشند و در صورت نیاز ستاد انتخابات به عنوان حوزه اخذ رأی فعالیت کنند و در این راستا نیز نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز ستاد را تامین کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان از تمام اداره‌ها، مراکز، مجتمع‌ها، کارکنان و اقشار زیرپوشش بهزیستی استان خواست تا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رٱی بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول