اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 71

راشاد: حضور در انتخابات راهبردی برای پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات راهبردی مناسب برای پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف است.

راشاد: حضور در انتخابات راهبردی برای پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهر نیک‌پی، اظهار کرد: در سال‌های 84 و 88 مردم انقلابی، در اقصی نقاط کشور گامی را برداشته که امروز هم اثر و پیشرفت جامعه در سایه این حرکت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم ولایت مدار و انقلابی در انتخاب رئیس جمهوری موجب شد تا هفت سال کشور از نظر شاخص‌های پیشرفت و توسعه در دنیا مطرح شود، گفت: اهمیت انتخاب مردم در حال حاضر به خوبی دیده می‌شود.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: انتخاب مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب شد تا گفتمان انقلاب اسلامی موجب توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف شود.

وی تصریح کرد: انتخاب و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب شد در بسیاری از عرصه‌های علمی پیشرفت‌های مطلوبی کسب شده و گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.

راشاد گفت: انتخاب مردم موجب شد میزان رشد اختراعات و اکتشاف از سوی دانشمندان کشور به نحو مطلوبی افزایش یافته و موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب شود.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه در سال 2011 در زمینه علمی و فناوری، تصریح کرد: انتخابات موجب شد مردم لبنان و فلسطین دو پیروزی مهم را در عرصه بین‌المللی کسب کنند.

فرماندار زنجان برگزاری انتخابات را موجب شکستن تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مردم به عنوان حضوری راهبردی موجب پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی مردمی و به پا خواسته از متن جامعه است، خاطرنشان کرد: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حضور داشته و در انتخابات گذشته نیز حضور حداکثری داشتند.

راشاد با اشاره به سفرهای استانی هئیت دولت تصریح کرد: سفرهای استانی موجب شد تا همه ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور موجب شده است تا مردم از دولت رضایت داشته و برنامه‌های دولت را پیگیری کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در دور نخست سفر هئیت دولت به استان زنجان 156 پروژه تصویب شد، افزود: تا کنون 98 درصد مصوبات سفر نخست هئیت دولت به استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در 90 درصد مصوبات دور دوم سفر هئیت دولت به استان تحقق یافته است، یادآور شد: مصوبات دور سوم سفر هئیت دولت به استان نیز تا کنون 50 درصد تحقق یافته است.

راشاد با بیان اینکه سهم سرانه ورزشی شهرستان در دولت نهم و دهم 100 درصد رشد داشته است، افزود: تاسیس موسسات مختلف فرهنگی در شهرستان زنجان بیش از 317 درصد رشد داشته است.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول