اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 82

علیمردانی: حضور هوشمندانه در عرصه‌ها از موفقیت‌های 33 ساله انقلاب است

خبرگزاری فارس: عضو هئیت مدیره نظام پزشکی استان زنجان گفت: حضور هوشمندانه مردم در عرصه‌های مختلف، یکی از رموز موفقیت‌های 33 ساله انقلاب است و این نظام الگویی برای جهانیان شده است.

علیمردانی: حضور هوشمندانه در عرصه‌ها از موفقیت‌های 33 ساله انقلاب است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر مردم شور و نشاط خاصی برای حضور در انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه استان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است، تصریح کرد: همه آحاد ملت برای حضور در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

عضو هئیت مدیره نظام پزشکی استان زنجان بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، به ویژگی‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: باید فرد اصلح که دارای بیشترین درجه تدین، کارایی، تخصص و تجربه است به عنوان نماینده انتخاب شود.

علیمردانی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشان از بصیرت و هوشمندی بالای مردم در نظام جمهوری اسلامی دارد، یادآور شد: انتخابات تجلی ‌بخش اراده ملت در جغرافیای نظام و نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی به تلاش دشمنان نظام و استکبار برای کاهش حضور مردم در این انتخابات اشاره کرد و افزود:‌ مردم ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضور پرشور در این انتخابات خواهند داشت و پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان می‌دهند.

عضو هئیت مدیره نظام پزشکی استان زنجان حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم‌ترین مسئله در انتخابات دانست و گفت: نماینده اصلح باید دلسوز نظام و مردم، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز، اسلام‌گرا، ولایت‌مدار، قانون‌مدار و دارای اخلاق انتخاباتی باشد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حضور داشته‌اند، بیان داشت: در صحنه‌های مختلف مردم پای کار بوده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

علیمردانی تصریح کرد:حضور هوشمندانه مردم در عرصه‌های مختلف، یکی از رموز موفقیت‌های 33 ساله انقلاب است و این نظام الگویی برای جهانیان شده است.

وی اضافه کرد: با انقلاب اسلامی مردم به خودباوری رسیده و هویت اسلامی را به خوبی به دست آوردند.

عضو هئیت مدیره نظام پزشکی استان زنجان بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود تاثیر گذار بوده و خدمتگزاران خود را با حضور در انتخابات، انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول