اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه رودسر:

مشارکت مردم در انتخابات مصونیت‌آفرین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه رودسر گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مصونیت‌آفرین است.

مشارکت مردم در انتخابات مصونیت‌آفرین است

حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به برگزاری انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: در تعالیم قرآنی آمده است که سرنوشت جامعه به دست خود افراد همان جامعه است.

وی انتخابات را از جمله اموری دانست که در سرنوشت مردم دخالت دارد و افزود: مردم می‌توانند سرنوشت خود را با انتخابات رقم بزنند یعنی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند که مقام معظم رهبری فرمودند این عمل مصونیت‌آفرین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودسر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات برای نظام مصونیت می‌آورد تصریح کرد: این حضور دشمن را می‌ترساند و او را ناامید می‌کند و ارزش و اعتماد نظام را بالا می‌برد و اگر این حضور آگاهانه، علاوه بر شور با شعور هم همراه باشد کامل‌تر می‌شود یعنی حضور با بصیرت، انتخاب اصلح، انتخاب آگاهانه با تحقیق و بهترین انتخاب به عنوان وکیل و نماینده همه ما را رقم می‌زند.

وی به ویژگی‌های فرد اصلح با توجه به توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: نماینده اصلح آن است که دارای بصیرت، عالم به اسلام و اوضاع زمانه، حافظ ارزش‌های انقلاب باشد و زبان آمریکا و غرب نباشد، اهل فساد و فتنه‌گری نباشد و به کانون‌های ثروت و قدرت وابسته نباشد.

حسین‌پور افزود: رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی‌هایی که نماینده مجلس باید داشته باشد فرمودند نماینده خوب فردی است که باید دلسوز و صادق باشد و نیازها را بداند، اولویت‌ها را بشناسد، تظاهر به کار نکند، دارای فهم و درک سیاسی باشد و متدین باشد و از دنیاپرستی و تجملات پرهیز کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ما باید نگاهشان معطوف به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد خاطر نشان کرد: اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین و رهبری موجب وحدت، انسجام، عزت و سربلندی است.

این مسئول به فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که فتنه 88 را طراحی کردند و دامن زدند از خط ولایت جدا بودند و هدفشان ضربه زدن به ولایت و رهبری بود که با حضور با بصیرت امت همیشه در صحنه، نقشه آنها برملا شد و دشمن این آرزو را با خود به گور برد.

وی تمام مردم را به پای صندوق‌های رأی و حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و ابراز داشت: مردم با انتخاب نماینده اصلح کشور را برای سال‌های متمادی بیمه و دشمنان نظام را ناامید کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول