اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز انتخابات انجام می‌شود

استقرار استودیوی ثابت خبری در ستاد انتخابات خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از استقرار یک استودیوی ثابت خبری در ستاد انتخابات استان از لحظات آغاز انتخابات و انعکاس فعالیت‌های مجریان انتخابات خبر داد.

استقرار استودیوی ثابت خبری در ستاد انتخابات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، احمد مهدوی اظهار داشت: در حال حاضر که در مرحله تبلیغ انتخابات هستیم و مرحله تهییج را پیش رو داریم در صدای مرکز بیش از 80 ساعت برنامه در قالب برنامه‌های مختلف و در سیمای مرکز نیز بیش از 28 ساعت برنامه تولید و پخش شده است.

مهدوی تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های تولیدی تبیین و تشریح موضوع انتخابات با حضور کارشناسان سیاسی و اجتماعی، مسئولان اجرایی و نظارت در انتخابات، مصاحبه با شخصیت‌های مذهبی و علمی و صاحب نظران، طراحی تولید تیزر و آنونس رادیویی و تلویزیونی و ترغیب مردم برای شرکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات است.

وی اظهار داشت: استفاده از کلیپ‌ها و وله‌هایی که مردم استان به زبان محلی دعوت به حضور در انتخابات می‌کنند، برگزاری مسابقات رادیویی و تلویزیونی با موضوع انتخابات، حضور بیشتر در بین مردم کوچه و بازار و روستاها و تهیه گزارش در جریان عادی زندگی و... از اقدامات نوآورانه در راستای فضاسازی انتخابات در استان است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: با توجه به وجود قومیت‌های مختلف در استان خراسان شمالی و حضور کاندیداها از قومیت‌های مختلف، به نظر می‌رسد حضور مردم در این دوره از انتخابات همچون دوره‌های گذشته گسترده و پرشور باشد.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز انتخابات گفت: پیش بینی اعزام 13 اکیپ خبری و تولیدی برای پوشش انتخابات در سطح استان همچنین فعال کردن خبرنگاران شهرستان‌ها، پیش بینی ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری به ویژه شبکه خبر، استقرار یک استودیوی ثابت خبری در ستاد انتخابات استان از لحظات آغاز انتخابات و انعکاس فعالیت‌های مجریان انتخابات از برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول