اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

وفاداران به انقلاب شگفتی‌ساز انتخابات 12 اسفند می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: اگر مثلث شوم نظام سلطه، فتنه و انحراف مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخابات هستند وفاداران به انقلاب در یک جبهه واحد با درایت و دوراندیشی شگفتی‌ساز حرکت دیگری در 12 اسفند می‌شوند.

وفاداران به انقلاب شگفتی‌ساز انتخابات 12 اسفند می‌شوند

حجت‌الاسلام محمد حسین تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم است که این امر موجب اقتدار ملی و نظام اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند برادران و خواهران عزیز، ملت عزیز ایران، انتخابات مصونیت‌بخش به کشور است، آن چیزی که هیبت این ملت را حفظ می‌کند و قدرت معنوی او را به رخ دشمنان می‌کشاند و آنها را از تعرض منع می‌کند و می‌ترساند، حضور مردمی است که یکی از مظاهرش همین انتخابات است.

 امام جمعه رودسر افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، همه باید با تمام قوا و توان و با نشاط پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی دهند.

وی با اشاره به انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان داشت: رهبر انقلاب فرمودند هنر ملت ایران این است که دقت کنند، نگاه کنند، اصلح را بشناسند و بهترین را انتخاب کنند.

تقی‌زاده ایمان، اخلاص و امانت، دینداری و آمادگی برای حضور در میدان‌های انقلاب، دردشناس‌ترین و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم را ملاک انتخاب یک نماینده از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برشمرد.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب فرمودند که باید هوشیار باشیم و آحاد ملت هوشیار باشند تا نماینده‌ای متدین، امانتدار، طرفدار عدالت، مخالف با فساد، طرفدار حقوق محرومان، پایبند به مبانی اسلام و ارزش‌های اسلامی و خط امام(ره)، با صبر و حلم، مانع تشنج و حافظ امنیت انتخاب شوند.

امام جمعه رودسر از کاندیدها و طرفداران آنها خواست تا فضای انتخابات را با شایعه‌پراکنی و تهمت‌زنی ملتهب نکنند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند باید سلامت فضا را حفظ کنید اذعان داشت: حضرت آقا فرمودند برخی‌ها فضای انتخابات را خراب می‌کنند که تخریب کردن، اهانت کردن و خرد کردن شخصیت‌های مختلف همه بر خلاف اقتضای سلامت انتخابات است.

تقی‌زاده به سخنان وزیر اطلاعات درباره دشمنی‌های دشمنان در زمینه انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: چندی پیش وزیر اطلاعات اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن در انتخابات پیش رو را دامن زدن به اختلافات داخلی به ویژه ایجاد دو دستگی بین جریان‌های ارزش‌مدار و انقلابی متذکر شدند.

وی ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، زیر سئوال بردن سلامت انتخابات، کشاندن منازعات انتخاباتی و سیاسی به سطح خیابان‌ها را از جمله توطئه‌های انتخاباتی دشمنان از نظر وزیر اطلاعات برشمرد.

امام جمعه رودسر خاطر نشان کرد: بدون تردید تنها راه برای برگزاری انتخابات سالم و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر چه آرمان‌خواهی نیک و پسندیده است اما سطح توقعات را باید تعدیل کرد و رهبر معظم انقلاب فرمودند که این پایداری، ایستادگی و پافشاری بر مبانی خیلی چیز خوبی است. 

تقی‌زاده ضرورت وحدت بین نیروهای انقلاب و نگاه به آن به عنوان مصلحتی بزرگ و راهبردی و اساسی را مورد تاکید قرارداد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در این مجموعه معتقد به ارزش‌ها و اصول و نیز معتقد به وحدت هستیم و این را باید حفظ کرد. 

وی مهم‌ترین ویژگی نمایندگان مجلس نهم را ولایت‌مداری، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‌مداری و عقلانی بودن، عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت و برخورداری از پشتوانه بالای رأی مردم برشمرد.

امام جمعه رودسر انتخابات 12 اسفند را یک فرصت تاریخی و بی‌بدیل برای دوستان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر مثلث شوم نظام سلطه، فتنه و انحراف مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخابات آینده هستند وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد با درایت و دوراندیشی بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید در انتخابات نهم، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود، پویا و جاودانه کنند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول