اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-215

اکبری: گفته‌های انتخاباتیم بر پایه مباحث کارشناسی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: گفته‌های انتخاباتی من بر پایه مباحث کارشناسی شده است و مسئولیت صحت آن نیز با من است.

اکبری: گفته‌های انتخاباتیم بر پایه مباحث کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزت‌الله اکبری شب گذشته در جمع ورزشکاران سوادکوه با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند، گفت: حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار و کسب عنوان‌های مختلف جهانی و قاره‌ای بیانگر استعدادهای گوناگون ورزشی در آن است.

نماینده دوره‌های پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس با وظیفه قانونگذاری و نظارت بر قوانین می‌تواند زمینه‌های توسعه ورزشی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در شهرستان را به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: لازمه به ثمر رسیدن طرح‌ها، پیگیری مطالبات و استفاده از قوانین مرتبط است.

اکبری به برنامه‌های مختلف خود برای توسعه حوزه انتخابیه اشاره و خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی برای حوزه انتخابیه پیگیری کردم که برخی به نتیجه رسیده و برخی در حال اجرایی شدن هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت هر وعده کارشناسی خود را می‌پذیرم، گفت: گفته‌های انتخاباتی من بر پایه مباحث کارشناسی شده است و مسئولیت صحت آن نیز با من است.

کاندیدای مجلس نهم سوادکوه، قائمشهر و جویبار به وضعیت نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: توسعه نساجی مازندران در راستای طلوع اشتغال و غروب بیکاری است.

اکبری خاطرنشان کرد: انجام وظایف نمایندگی در سایه نظام مقدس اسلامی و زیر لوای رهبری مقام معظم رهبری افتخار بزرگی برای من است.

در این مراسم، سعید قلی‌نژاد از قهرمانان تکواندو شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور قهرمانان جهانی ورزشی در این شهرستان خواستار رایزنی برای ساخت سالن‌های تخصصی ورزشی در رشته‌های کشتی و تکواندو شد.

انتهای‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول