اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

رعایت اخلاق شاخصه مهم بازرسان انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی و عضو هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان خراسان‌جنوبی بر لزوم رعایت اخلاق از سوی بازرسان و سربازرسان انتخاباتی تأکید کرد.

رعایت اخلاق شاخصه مهم بازرسان انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان در همایش بازرسان، سربازرسان و اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان فردوس، طبس، بشرویه و سرایان اظهار داشت: اخلاق همواره به‌ عنوان یکی از راهکارهای مطمئن در راستای سلامت فردی و اجتماعی مطرح بوده و در طول تاریخ نیز ادیان الهی و اندیشمندان قدیم و جدید بر آن تأکید داشته‌اند.

وی حقیقت، خیر و زیبایی را سه عامل ماندگاری هر نظام دانست و گفت: هیچ خیری در عالم وجود ندارد که سرچشمه آن به اهل‌بیت (ع) نرسد و نظام اسلامی ما نیز نشأت گرفته از پیامبران و امامان است.

عضو هیئت بازرسی بر انتخابات خراسان‌جنوبی افزود: نسخه خیری که امروز با عنوان بیداری اسلامی در جهان تکثیر شده مربوط به ایران اسلامی است.

لطفیان تصریح کرد: امروز مخالفان دولت سوریه که با اسرائیل پیوند خورده‌اند نسخه تحریف شده شعار نه غزه نه لبنان در فتنه سال 88 را به گونه‌ای دیگر سر می‌‌‌دهند.

وی یادآور شد: این پیوند در واقع برای براندازی حکومت‌هایی است که قصد تحقق آرمان‌های الهی و اسلامی را دارند.

عضو هیئت بازرسی بر انتخابات خراسان‌جنوبی رعایت ادب، رعایت صدق در گفتار، رعایت متانت و پرهیز از سخنان عاری از حقیقت را از جمله شاخصه‌های بازرسان انتخابات برشمرد.

لطفیان اطلاع کامل از قوانین اجرایی انتخابات و بازرسی، رعایت بی‌طرفی کامل در طول مدت رأی‌گیری، رفتار احترام‌آمیز با اعضای شعبه و مردم، توجه به اعتراضات احتمالی مردم را از دیگر شرایط اساسی بازرسان عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول