اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کوهسار سلماس:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: بخشدار کوهسار سلماس گفت: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات قانونمند فراهم است.

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حیدر اسمعیل‌زاده شامگاه یکشنبه در جمع اهالی بخش کوهسار اظهار داشت: تمام شرایط لازم و امکانات برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیج شده است.

وی افزود: روند انتخابات طبق برنامه در حال برگزاری است و روز 12 اسفند ماه شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

بخشدار کوهسار شهرستان سلماس اضافه کرد: در 12 اسفند مردم غیور بخش کوهسار در پای صندوق‌های رأی حضور چشمگیری خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب که توانایی دیدن رشد روزافزون ملت ایران را نداشتند و از اشاعه تفکر شیعی در منطقه هراسان بودند از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی دست به توطئه و ترور در کشور زدند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا انقلاب ایران را به شکست بکشانند که به لطف خداوند و هوشیاری مردم کاری از پیش نبردند.

وی جامعه ایرانی را اسلامی و اخلاقی خواند و یادآور شد: جامعه ایرانی پایبند به اخلاق و معنویت است و افراد با اعتقاد پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و شرکت در انتخابات را برای خود یک تکلیف می‌دانند.

اسمعیل‌زاده افزود: به علت سرسپردگی و بی‌کفایتی مسئولان رژیم ستم‌شاهی، وابستگی آنها به خارج و توجه نکردن به تولید علم، کشور ما پیش از انقلاب در تمام زمینه‌ها دچار عقب‌ماندگی شد و این عقب‌ماندگی‌ها موجب شد تا سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آثار آن در کشور مشهود باشد.

وی انتخابات را سبب اتحاد و انسجام بیشتر دانست و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سبب می‌شود در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: کشور نیازمند مجلسی مقتدر است و تمام اقشار جامعه باید تلاش کنند در فضای رقابتی سالم مجلسی مقتدر تشکیل شود.

بخشدار کوهسار خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران خوشبختانه به آن بلوغ فکری و اعتقادی رسیده‌اند که جرأت و اجازه هیچگونه دخالت و تعرضی را به سایر دشمنان نظام و انقلاب ندهند.

وی با بیان اینکه در زمانی که ملت‌های منطقه با الگوگیری از انقلاب ما، حضور پرشور در انتخابات کشور خود دارند، نباید حضور مردم ما در انتخابات، کمتر از این کشورها باشد، گفت: امروز دشمنان منتظرند تا در صورت حضور کمرنگ مردم در انتخابات، تحریم‌های خود را تشدید کنند و ایران را تحت فشار قرار دهند.

اسمعیل‌زاده به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم این دیار در طول سال‌های متمادی دفاع مقدس از خود جانفشانی‌های بسیار آفریده‌اند.

این مسئول ادامه داد: امروز نیز روز تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و ولایت ‌رهبری است.

بخشدار کوهسار عنوان کرد: مردم این خطه بار دیگر با حضور پررنگ خود در انتخابات، مهر فراموشی را بر تاریخ ورق‌خورده ناکام دشمنان ایران اسلامی حک می‌کنند.

وی در پایان گفت: در 12 اسفندماه سال جاری بار دیگر حضور حداکثری مردم غیور این بخش در پای صندوق‌های رأی به اثبات خواهد رسید.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول