اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

انتخابات خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب تزریق خواهد کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه علی‌ا‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خون تازه به رگ‌های انقلاب تزریق خواهد کرد و موجب شادی دوستان و شکست دشمنان خواهد شد.

انتخابات خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب تزریق خواهد کرد

علیرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کشور ما در آستانه شکل‌گیری حماسه‌ای دیگر در روز 12 اسفند توسط ملت رشید ایران است.

وی ادامه داد: اگر در این سال‌ها حضور گسترده مردم در انتخابات را شاهد بوده‌ایم به این خاطر بوده است که مردم به نظام اسلامی اعتماد دارند و به این باور رسیده‌اند که حضورشان در انتخابات نقش‌آفرین است.

معاون سیاسی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) ابراز داشت: اکثر واجدین شرایط رأی در ایران اسلامی می‌دانند که با حضور حداکثری در انتخابات اراده‌شان در امور سیاسی کشور پیاده خواهد شد، بنابراین این فرصت حضور را غنیمت می‌شمارند.

وی عنوان داشت: دشمنان نیز که هر بار پس از حضور مردم در صحنه حمایت از نظام، تمام تبلیغات خود را ناکام می‌بینند، تلاش گسترده‌ای در سطح جهانی برای کم کردن تمایل مردم به حضور در این انتخابات انجام داده‌اند.

نظری گفت: امروز استکبار جبهه گسترده‌ای تشکیل داده تا با استفاده از ابزارهایی مانند تحریم نفتی، تحریم بانک مرکزی، صدور بیانیه‌هایی در رابطه با حقوق بشر و انگشت اتهام را در حوادث منطقه به سوی کشورمان گرفتن، مشارکت مردم را در انتخابات به حداقل برساند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که در صورت تحقق مشارکتی کمتر از دوره‌های قبل و کمتر از 50 درصد واجدین شرایط، اقدامات گسترده تبلیغاتی و سیاسی را علیه کشورمان آغاز کرده و جمهوری اسلامی را در شیب سقوط نشان دهد.

معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) افزود: مردم ایران با آگاهی و هوشیاری مانند گذشته دشمن را ناامید ساخته و بار دیگر وادار به شکست خواهند کرد.

وی ادامه داد: البته مردم قهرمان ما همانگونه که به اصل حضور در انتخابات توجه دارند، باید به موضوع مهم انتخاب اصلح نیز دقت کنند.

نظری ابراز کرد: مردم باید تلاش کنند با انتخاب درست، نمایندگانی را به مجلس بفرستند که در تراز انقلاب اسلامی، رهبری نظام و ارزش‌هایی که امام راحل برای ما به یادگار گذاشته، باشند.

وی یادآور شد: مردم باید عملکرد افراد در فتنه 88 را به عنوان یکی از راه‌های شناخت میزان ولایتمداری و تعهد حقیقی در کاندیداهای نمایندگی مجلس، مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: مردم در انتخابات باید به دنبال یافتن افرادی باشند که جان و آبروی خود را در راه نظام و رهبری فدا کنند نه کسانی که در واقع با سختی و مشکل به دنبال خرج کردن نظام و رهبری برای خود باشند.

وی اضافه کرد: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی باید با فضائل مردم قم سنخیت داشته و در عمل به ولایت‌فقیه التزام داشته باشد.

نظری ادامه داد: قطار انقلاب اسلامی به هدایت ولایت‌فقیه با سرعت در حال پیشروی است و این قطار به راننده نیاز ندارد بلکه به کسانی نیاز دارد که در بهتر پیمودن مسیر بتوانند به راهنما کمک کنند.

وی تصریح کرد: منتخب مردم باید نظر مقام معظم رهبری را بر نظر خود مقدم بداند و به دنبال تشخیص ارشادی یا مولوی بودن سخنان ایشان نباشد.

معاون سیاسی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اظهار داشت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید از جنس مردم باشد و به مراکز ثروت و قدرت وابستگی نداشته باشد.

وی افزود: مردم مسلمان ایران در روز 12 اسفند با مشارکت جدی و پررنگ در انتخابات بار دیگر بلوغ سیاسی و بصیرت مثال‌زدنی خود را به همگان اثبات خواهند کرد و موجب امید مستضعفان جهان خواهند شد.

نظری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت انتخابات گفت: این انتخابات خون تازه به رگ‌های انقلاب تزریق خواهد کرد و موجب شادی دوستان و شکست دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول