اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/از گلستان تا بهارستان - 136

جمشیدی: مانور انتخابات فردا در گلستان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور برنامه اجرای مانور انتخابات در شعب اخذ رأی فردا برگزار می‌شود.

جمشیدی: مانور انتخابات فردا در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی اظهار داشت: تمام یک هزار و 190 شعبه اخذ رأی استان روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور، مانور برگزاری انتخابات را برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طبق اعلام قبلی قرار بود این مانور امروز برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: این مانور به منزله آخرین آزمایش شعب اخذ رأی استان و سیم‌کارت‎های مربوطه است که با حضور همه اعضای شعب برگزار خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به برگزاری فرآیند تمام الکترونیک انتخابات در حوزه علی‎آبادکتول خاطر نشان کرد: نتیجه رأی‎گیری در این حوزه بلافاصله پس از اتمام فرآیند انتخابات مشخص خواهد شد، اما در شش حوزه دیگر استان پس از شمارش دستی و جمع‎بندی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است و یک‌هزار و 190 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این استان پیش‎بینی شده است.

در گام اول انتخابات در استان 130 نفر ثبت‌نام کردند که قبل از آغاز بررسی تأیید صلاحیت‎ها هفت نفر از داوطلبان انصراف دادند.

در مجموع 71 کاندیدا برای کسب هفت سهمیه استان گلستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد.

این دوره از انتخابات در استان دو ویژگی منحصر به‌ فرد دارد که یکی از این ویژگی‎ها آموزش بیش از 9 هزار و 500 نفر از مجریان برگزاری انتخابات در استان است.

برگزاری انتخابات الکترونیکی در یکی از حوزه‎های انتخابیه (شهرستان علی‎آبادکتول) و برگزاری نیمه مکانیزه در پنج حوزه انتخابیه از ویژگی‎های ممتاز این دوره از انتخابات در استان است.

تعداد رأی اولی‌های نهمین دوره انتخابات را در استان بیش از 119 هزار نفر اعلام شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول