اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

توجه به ورودی‌های شهرها در آستانه نوروز

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: توجه به ورودی‌های شهرهای استان از نظر نظافت و پاکیزگی و همچنین آراستگی در آستانه سال نو مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

توجه به ورودی‌های شهرها در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده شامگاه دیروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان اظهار داشت: شهرداری‌های شهرهای مختلف استان برای استقبال از مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود با اجرای طرح‌های نو، ابتکاری و ویژه زمینه را به گونه‌ای برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنند که روزهای حضور گردشگران در استان به روزهای به یادماندنی برای آنان تبدیل شود.

این مسئول اضافه کرد: تبلیغات و معرفی بیشتر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان در رسانه‌ها و به ویژه شبکه‌های ملی و بین‌المللی صدا و سیما ضروری است.

جلال‌زاده تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به برپایی چادرهای راهنمایی و خوش‌آمدگویی نوروزی در شهرهای مختلف استان اقدام کنند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کم‌نظیر استان، معرفی بیشتر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان می‌تواند در علاقمندی مردم سایر استان‌ها برای حضور در آذربایجان غربی بسیار موثر باشد.

به گفته وی آماده‌سازی نمازخانه‌های بین‌راهی، برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد معرفی آثار و ابنیه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، ساخت و آماده‌سازی سفره‌های هفت‌سین با طراحی‌های جذاب و ابتکاری در شهرهای مختلف استان، اطلاع‌رسانی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مبادی ورودی شهرها، ارسال پیامک خوش‌آمدگویی به مسافران و فعال‌سازی جی‌پی‌اس در تلفن‌های همراه مسافران توسط شرکت مخابرات استان از جمله برنامه‌های استان برای ایام تعطیلات نوروزی هستند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با استقبال از طرح جامعه هتلداران استان در برگزاری جشن تولد مسافران نوروزی هتل‌ها گفت: این طرح می‌تواند خاطره خوبی برای مهمانان هتل‌های استان در ایام نوروز باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول