اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

مازندران رتبه دوم راهنمایان نوروزی کشور را دارا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران رتبه دوم طرح راهنمایان نوروزی کشور را دارا است.

مازندران رتبه دوم راهنمایان نوروزی کشور را دارا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مهدی ولی‌پور ظهر امروز در همایش مهرورزان نوروز 91 که در هلال احمر بابل برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای ایفای نقش ملی و بین‌المللی با تکیه بر ظرفیت و توانمندی اعضا و داوطلبان در حوادث و سوانح به آسیب‌دیدگان جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر که با قدمت 90 ساله در قبل و بعد انقلاب فعالیت می‌کند 80 درصد زحمات آن به دوش اعضا و داوطلبان است.

ولی‌پور بیان داشت: یکی از عرصه‌هایی که در جمعیت هلال احمر با استفاده از خدمات جوانان فعال بوده جمعیت راهنمایان نوروزی است که امسال با حضور پرشور و فعال‌تر از سال‌های گذشته به مسافران و گردشگران ارائه خدمات می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اذعان داشت: هدف از این اقدام، آشنا کردن جوانان و داوطلبان با عرصه‌های اجتماعی  برای حضور گسترده‌تر از قبل است ضمن اینکه در کنار این هدف خدمتی را درباره فرهنگ‌سازی و آماده کردن جوانان و آشنا کردن گردشگران با جاذبه فرهنگی شهر و استان ما است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مازندران رتبه دوم راهنمایان نوروزی کشوری را به خود اختصاص داده، گفت: جمعیت هلال احمر مازندران در کنار کمپ‌های امداد نوروزی یکی از فعال‌ترین هلال احمرهای کشور بوده که توانسته در طرح راهنمایان نوروزی مقام دوم کشور را کسب کند که با افزایش خدمات امیدواریم استان اول کشور در سال 91 باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران در همه عرصه توانسته مقام‌های اول را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: مازندران همیشه در عرصه‌های مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس که شهدا و پهلوانان مازندرانی ما به عنوان خط‌شکن جانفشانی کرده و چه عرصه‌های ورزشی، علمی و اجتماعی زبانزد بوده و جمعیت هلال احمر باید این جایگاه را حفظ و آن را ارتقا دهد.

ولی‌پور با اشاره به اینکه 23 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر مازندران هستند، گفت: لباس و آرم هلال احمر در نزد همه اعضا امانتی است که باید در قبال آن امانتداری کنید و باید در طرح راهنمایان نوروزی و پست‌های امدادی پشتیبان جمعیت هلال احمر باشید، زیرا اگر شما خوب عمل کنید در معرفی هلال احمر شهر خود موفق بودید و گرنه نتایج معکوسی خواهد داشت و شهر خود را زیر سئوال خواهید برد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مازندران 28 شهید تقدیم انقلاب کرده، اذعان داشت: جمعیت هلال احمر وام‌دار شهدایی است که با جانفشانی مال، جان و بهترین ساعات عمر خود را در هشت سال دفاع مقدس گذاشتند و مطمئن باشید که مردم ما همیشه قدردان زحمات مسئولان و خدمتگزاران هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول