اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال رقبای ایرانی و قزاقستانی

اخباری قهرمان وزن 84 کیلو گرم جام یادگار امام شد

خبرگزاری فارس: مسابقه فینال وزن 84 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام در قم با قهرمانی داود اخباری به پایان رسید.

اخباری قهرمان وزن 84 کیلو گرم جام یادگار امام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های روز دوم از مسابقات هشتمین دوره جام بین‌المللی کشتی فرنگی یادگار امام از ظهر امروز به میزبانی کشورمان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده است، امشب پس از برگزاری کشتی‌های جذاب و دیدنی قهرمان وزن 84 کیلوگرم خود را نیز شناخت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط مسئولان برگزاری مسابقات، قرار شد در روز دوم کشتی‌گیران چهار وزن 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن برگزاری رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند تا چهره برترین‌ها نیز مشخص شود.

کشتی گیران حاضر در این چهار وزن نیز بعد از وزن کشی شب گذشته و شناخت حریفان خود، در تلاش برای قرار گرفتن بر روی سکو، رقابت خود را آغاز کردند که بعد از جدال دو کشتی گیر ایرانی و قزاقستانی به عنوان فینالیست‌های وزن 84 کیلوگرم، داود اخباری موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نخستین وزنی که فینال آن برای تعیین قهرمان برگزار شد، وزن 84 کیلوگرم بود که طی آن داود اخباری و الخازور اوزدیف از قزاقستان در تلاش برای کسب عنوان نخست مقابل یکدیگر صف آرایی کرده و قهرمان را مشخص کردند.

اخباری و الخازور اوزدیف در فینال این وزن و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در حالی با یکدیگر رقابت کردند که در مرحله نیمه نهایی هر دو کشتی‌گیر با اقتدار حریفان خود را از پیش رو بر داشته بودند و بدین ترتیب برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر آمده بودند.

در دیدار نهایی این داود اخباری بود که با ارائه کشتی نسبتا برتر مقابل حریف قزاقستانی خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

نفرات برتر وزن 84 کیلوگرم در حالی در پایان دومین روز از پیکارهای هشتمین دوره کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام در شهر مقدس قم مشخص شدند که در این وزن نفراتی از کشورمان و تیم کشتی فرنگی قزاقستان در مکان‌های سوم و پنجم مشترک ایستادند.

بر این اساس در پایان رقابت مدعیان کسب عنوان در وزن 84 کیلوگرم علی قیطاسی و وحید بیدار هر دو از تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند، ضمن اینکه محمد رسولی از ایران و ژاناربیک کابدولوف از کشور قزاقستان مشترکا پنجم شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول