اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش ملی پوشان مازندرانی در جام کشتی یادگار امام

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران آزادکار مازندرانی در رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام (ره) در تهران خبر داد.

درخشش ملی پوشان مازندرانی در جام کشتی یادگار امام

غلامرضا نوری‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در این مسابقات کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان موفق به 10 مدال شدند.

وی بیان داشت: در این مسابقات کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی به چهار مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز و سه مقام پنجمی دست یافتند.

نوری‌زاده‌ درباره مدال آوران مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: سیداحمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم، محمد یوسفی در 66 کیلوگرم، جعفر قاسمی در 74 کیلوگرم و عباس طحان در 96 کیلوگرم به عنوان چهار کشتی‌گیر مازندرانی بودند که با شکست تمام حریفان خود موفق به گردن آویز طلا شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: سبحان محمدزاده در وزن 66 کیلوگرم، ایمان محمدیان در 74 کیلوگرم و صابر امامقلی‌پور نیز به عنوان سه ملی پوش مازندرانی به مدال نقره رسیدند.

نوری‌زاده گفت: سینا امینی در وزن 60 کیلوگرم، محمدمهدی یگانه جعفری در 66 کیلوگرم و اباذر اسلامی در 96 کیلوگرم به عنوان سه مازندرانی موفق به مدال برنز شدند.

وی همچنین از کسب سه عنوان پنجمی توسط کشتی گیران مازندرانی خبر داد و بیان داشت: محمد قاسمی‌زاده در وزن 84 کیلوگرم، سیاوش ذبیح‌پور در 96 کیلوگرم و سیدرضا موسوی در 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی به مقامی پنجمی رسیدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت،  نفرات برتر اول تا ششم هر وزن برای شرکت در رقابت‌های کشتی بین‌المللی جام تختی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان قرار می‌گیرند.

نوری‌زاده در پایان اذعان داشت: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی 20 و 21 اسفند به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی با حضور تیم‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول