اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام

60 فرنگی‌کار در 3 وزن نخست کشتی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت 60 کشتی‌گیر در روز نخست پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام خبر داد.

60 فرنگی‌کار در 3 وزن نخست کشتی می‌گیرند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از ورود تیم‌ها و کشتی‌گیران داخلی و خارجی به شهر مقدس قم، اسکان آنها در اماکن و هتل‌های در نظر گرفته شده به خوبی و به شکل مطلوبی انجام شد.

وی ادامه داد: بهترین امکانات و شرایط را برای برگزاری این دوره از پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام در نظر گرفته‌ایم تا ان‌شاء‌الله با همت و تلاشی که در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان قم وجود دارد، بتوانیم هشتمین دوره این رقابت‌ها را به شکل مطلوبی به انجام برسانیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از قرعه‌کشی مسابقات در روز نخست قرار شد کشتی‌گیران حاضر در این دوره از پیکارها در روز نخست هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام در سه وزن 55، 66 و 96 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: برای همین منظور کشتی‌گیران شرکت‌کننده در اوزان یاد شده، عصر جمعه پنجم اسفند ماه برای شناخت حریفان خود به روی باسکول رفته و وزن‌کشی کردند تا از ظهر امروز بر روی دو تشک در سالن شهید حیدریان قم مسابقات خود را برگزار کنند.

حلوایی بیان داشت: در وزن 55 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام 22 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند که در این بین 11 کشتی‌گیر از کشورمان حضور دارند و از قزاقستان و ارمنستان هر کدام چهار کشتی‌گیر، از ترکیه، آذربایجان و گرجستان نیز یک کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند.

وی یاد آور شد: همچنین در وزن 66 کیلوگرم این مسابقات، 21 کشتی‌گیر برای وزن‌کشی به روی باسکول رفتند که سه کشتی‌گیر از قزاقستان، سه کشتی‌گیر از آذربایجان، دو کشتی‌گیر از ارمنستان و گرجستان و یک کشتی‌گیر از ترکیه و 10 کشتی‌گیر از کشورمان حضور داشتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: در وزن 96 کیلوگرم نیز رقابت برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکو بین 17 کشتی‌گیر برگزار می‌شود و طی آن 9 کشتی‌گیر از کشورمان، سه کشتی‌گیر از گرجستان، دو کشتی‌گیر از آذربایجان و یک کشتی‌گیر از کشورهای ترکیه، ارمنستان و قزاقستان بر روی تشک حاضر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام از ساعت 13 امروز با شرکت کشتی‌گیران مدعی در سه وزن بر روی دو تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول