اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام

71 فرنگی‌کار در 4 وزن دوم کشتی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت 71 کشتی‌گیر در روز دوم پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام خبر داد.

71 فرنگی‌کار در 4 وزن دوم کشتی می‌گیرند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پایان رقابت در سه وزن نخست مسابقات هشتمین دوره کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام در شهر مقدس قم که به معرفی برترین‌ها انجامید، رقابت در چهار وزن دوم از امروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کشتی‌های روز نخست این دوره از پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شد و امیدوارم که در روز دوم نیز شرایط مناسبی در حین برگزاری مسابقات شاهد بوده و بتوانیم میزبانی خود را از این جام داشته باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از قرعه‌کشی چهار وزن دوم مسابقات در روز اول برگزاری این جام قرار شد کشتی‌گیران حاضر در این دوره از پیکارها در روز دوم از هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام در چهار وزن 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: برای همین منظور کشتی‌گیران شرکت‌کننده در اوزان یاد شده برای شناخت حریفان خود به روی باسکول رفته و وزن‌کشی کردند تا از ظهر امروز بر روی دو تشک در سالن شهید حیدریان قم مسابقات خود را برگزار کنند.

حلوایی بیان داشت: در وزن 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام 22 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند که در این وزن با توجه به حضور چهره‌های مطرح داخلی و خارجی پیش‌بینی کشتی‌های جذابی را داریم.

وی یاد آور شد: همچنین در وزن 74 کیلوگرم این مسابقات، 19 کشتی‌گیر برای وزن‌کشی به روی باسکول رفتند که در این وزن امیرحسین مولایی به عنوان نماینده هیئت کشتی استان قم حضور خواهد داشت تا بتواند بعد از موفقیت در کسب مدال برنز رقابت‌های نوجوانان آسیا در سال 2010 موفقیت دیگری را برای خود و کشتی قم کسب کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: در وزن 84 کیلوگرم نیز رقابت برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکو بین 16 کشتی‌گیر برگزار می‌شود و طی آن علی زینتی‌رفاه کشتی‌گیر ارزنده قمی که در رقابت‌های آبان ماه امسال جوانان قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلا شد، برای تیم کشتی فرنگی استان قم به مصاف حریفان می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: دومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام از ساعت 13 امروز با شرکت کشتی‌گیران مدعی در چهار وزن بر روی دو تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول