اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

12 اسفند برگ برنده نظام تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: با حضور باشکوه مردم ایران در صحنه انتخابات برگ برنده ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جلا و ابهت خاص پیدا می‌کند.

12 اسفند برگ برنده نظام تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های خلخال و کوثر که با حضور نامزدهای نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر برگزار شد، اظهار داشت: آن چه که امروز دشمنان این نظام سعی می‌کنند با کج‌فهمی به مردم القا کنند وسوسه‌ها و برخی تفکرات غلطی است که از آن بوی انحراف به مشام می‌رسد.

وی با یادآوری این‌که در انتخابات این دوره از مجلس مردم با انتخابی آگاهانه مجلس توانمند را سازماندهی می‌کنند تا پاسخگوی مطالبه تمام آزادیخواهان باشد، تصریح کرد: ما کاندیدایی را می‌خواهیم که تفکر ملی و اندیشه فرا منطقه‌ای داشته باشد تا با نگرشی بازتر بتواند سلامت جامعه را تضمین کند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تکلیفی که امروز بر گردن همه ما است، تکلیف سنگین و بسیار فراگیر است که باید در ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به آن گردن نهیم.

این مسئول اضافه کرد: در این نشست که نامزدهای انتخابات نیز حضور دارند، شایسته است به دور از هرگونه نگرش و تفاوت‌های سلیقه‌ای و جناحی سعی کنیم برای حرمت نگه داشتن مردم، اخلاق و رفتار انتخاباتی را حفظ و از بی‌قانونی جداً پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: هر چند امروز کاندیداها در رقابت با همدیگر قصد حضور در سنگر خدمت را دارند اما ضرورت دارد روز 12 اسفندماه این رقابت‌ها به برادری و اخوت تبدیل شود تا مردم تجلی و شیرینی انتخاب خود را شاهد و ناظر باشند.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال به تلاش برای ایجاد فضای آرام با هدف برگزاری انتخابات سالم را یادآور شد و گفت: ‌انتخابات و حضور حداکثری مردم مصونیت‌بخش نظام اسلامی و حرکت غرورآفرین مردم است.

در این جلسه فرماندار کوثر نیز در سخنانی جداگانه از آمادگی شهرستان کوثر در انتخابات مجلس نهم خبر داد و افزود: شهرستان کوثر تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و با شکوه انتخابات فراهم کرده است و ضرورت دارد نامزدها و طرفداران آنها با رعایت قانون چند روز باقی‌مانده تبلیغات را نیز بدون حاشیه سپری کنند.

سعدالله رئیس‌ساداتی به تعامل خوب هیئت‌های اجرایی، ‌بازرسی و نظارت در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ‌ایده و تفکر رهبری و رعایت اصول انتخابات وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول