اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز:

مردم در 12 اسفند خروشی وصف‌ناشدنی خواهند داشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: مردم در روز 12 اسفند خروشی وصف ناشدنی خواهند داشت.

مردم در 12 اسفند خروشی وصف‌ناشدنی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در همایش رأی اولی‌های شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: دشمنان هرچه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به این انتخابات از ماه‌ها پیش دست به کار شده است و با سنگ‌اندازی و تبلیغات منفی در نظر دارد تا شور انتخاباتی در ایران را با مشکل مواجه کند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران باید در برابر این دسایس دشمنان هوشیار باشند، تأکید کرد: دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند با دادن وعده‌های پوچ و بی اساس ملت ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

رجبی تصریح کرد: ملت ایران بارها  و بارها امتحان خود را پس داده‌اند و با حضور پرشور خود در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که سرنوشت کشور خود را به بهای ناچیزی به دست بیگانگان نخواهند سپرد.

وی افزود: استقلال و آزادی این کشور به راحتی به دست نیامده است که امروز دشمن بخواهد به بهای ناچیزی آن را دچار لغزش کند.

این مسئول گفت: پیروزی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با نثار جان خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز کشور در دست جوانان و نوجوانانی است که بر حفظ آرمان‌های امام و شهدا پایبند بوده و هرگز دست دوستی با دشمنان این انقلاب نخواهند داد.

* بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان کشور افزایش یافته است

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که امروز بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام تصور می‌کنند که می‌توانند با سخنان بیهوده نسل امروز کشور را دچار لغزش کنند اما باید به آنها گفت که نسل امروز هوشیارتر و بیدارتر از نسل گذشته است و بر تمام دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان آگاهی دارد لذا دشمنان باید عملی شدن توطئه‌های خود را تنها در خواب ببینند.

وی افزود: نسل امروز خواب دشمن را نیز آشفته خواهد کرد و کاری خواهد کرد که با آوردن نام ایران لرزه بر اندامشان بیفتد.

رجبی حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم را در حماسه نه دی را نشانه‌ای از قدرت و بصیرت مردم ایران به ویژه نسل امروز برشمرد و افزود: اگر دشمن بخواهد پای خود را حتی ذره‌ای از گلیم خود درازتر کند با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد.

وی در ادامه حضور مردم ایران به ویژه رأی اولی‌ها و جوانان را در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم خواند و گفت: این حضور سبب خواهد شد که دشمنان ناامید و مأیوس‌تر از گذشته شوند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول