اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رد صلاحیت شده ماهشهر در مجلس:

هواداران در 12 اسفند دشمنان نظام را مایوس کنند

خبرگزاری فارس: نماینده رد صلاحیت شده ماهشهر در مجلس گفت: هواداران اینجانب و عموم مردم ولایت‌مدار در شهرهای ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در 12 اسفند با حضور حداکثری خود دشمنان نظام را مایوس کنند.

هواداران در 12 اسفند دشمنان نظام را مایوس کنند

خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در خصوص انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 12 اسفند روز سرنوشت‌ساز دیگری است و قطعاً با حضور حداکثری ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر در راستای استمرار حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

وی افزود: در این روز برای چندمین بار انسجام، یکپارچگی و موقعیت‌‌شناسی مردم و مسؤلان موجب یأس دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌تردید در این مقطع حساس تاریخی دشمنان طماع و کینه توز این ملت بزرگ همچون گذشته و بلکه پیچیده‌‌تر از قبل طرح و برنامه‌هایی برای دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و تفرقه در بین جامعه اسلامی داشته و دارند.

حیات‌مقدم تصریح کرد: من بنا بر تکلیف و به تبعیت از امر ولایت، حضور شاداب و مشارکت گسترده و فراگیر مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام‌ خمینی(ره)، بخش‌ها و روستاهای تابعه حوزه انتخابیه خود را در انتخابت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضروری دانسته و نتیجه آن را خواری دشمن و عزت و اقتدار ملی می‌دانم لذا به دلیل اهمیت موضوع، همه ما تکلیف داریم که زمینه حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم را فارغ از هر جناح و جبهه‌ای فراهم کنیم.

وی به نتیجه رسیدن این امر مهم را در گرو  قدرشناسی هرچه بیشتر از نعمت‌های انقلاب اسلامی و خدمات گسترده دولت و تبلیغ صادقانه و منصفانه برای کارهای بزرگ عمرانی در شهر و روستا اعم از فرهنگی‌، رفاهی، اقتصادی، اجتماعی، راه و ساختمان و بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی دانسته و اظهار داشت: من در هر جایگاه و موقعیتی خود را مدیون انقلاب و خون شهدا و شما مردم آگاه و همیشه در صحنه می‌دانم  و از اینکه با یاری خداوند و حمایت و رأی خود فرصت چهار سال خدمت بی‌منت و صادقانه را برایم فراهم کردید، سر تعظیم در مقابل عظمت الهی و عزت شما مردم با کرامت فرود می‌آورم و همچنان خود را سرباز نظام ولایت و خدمت‌گذار مردم قدرشناس می‌دانم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر بی‌طرفی خود در حمایت از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واظهار امیدواری درخصوص مشارکت مردم غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی در انتخابات گفت: با تاکید بر حضور پرشور و شعور در انتخابات و انجام تکلیف شرعی و لبیک به ندای مقتدا و رهبر عزیز،‌ به صراحت اعلام می‌کنم که از هیچ نامزد انتخاباتی در دوره نهم حوزه انتخاباتی بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام‌خمینی(ره) و جایزان و بخش‌ها و روستاهای تابعه حمایت نمی‌کنم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول