اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

12 اسفند روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: 12 اسفندماه امسال روز تجدید میثاق مردم با ولایت، آرمان‌های امام، انقلاب و شهدای اسلام است.

12 اسفند روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار در صحنه انتخابات مایه تقویت نظام و پایه‌های اتحاد و همدلی در کشور می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

این مسئول ابراز داشت: امروز مهمترین موضوع در دنیای اسلام تقویت وحدت اسلامی است و ایران اسلامی در سایه وحدت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری توانسته در دنیا در همه موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مطرح باشد.

ستوده ایجاد شور و نشاط در جامعه و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را موجب خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این همایش از روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل در تحقق شاخص‌های مورد نظر تجلیل کرد و برنامه این اداره کل در سال آینده را اجرای برنامه‌های محوری برای تنویر افکار عمومی و ترویج منویات رهبری عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول