اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جیرفت اعلام کرد

ملت ایران 12 اسفند جلوی کارشکنی‌های دشمن را می‌گیرند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان جیرفت در بیانیه‌ای به مناسبت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آورده است: ملت ایران با شرکت در انتخابات 12 اسفند بار دیگر جلوی کارشکنی‌های دشمنان و تفرقه‌افکنان را می‌گیرند.

ملت ایران 12 اسفند جلوی کارشکنی‌های دشمن را می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان جیرفت به مناسبت 12 اسفند ماه ضمن درخواست حضور حداکثری مردم در انتخابات آمده است: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون از مسیرهای صعب و دشواری عبور کرده و در طول این مسیر، یک ویژگی بیش از سایر موارد جلوه کرده که همواره سبب تداوم راه و سهولت این مسیر بوده است و آن همراهی و از خودگذشتگی مردم آگاه و مؤمن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: منتخبان مردم زمانی می‌توانند نمایندگی مردم  را به عهده بگیرند که حافظ اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی باشند و اگر نتوانند حتی یکی از اصول را آن‌ طور که شایسته و در شأن مردم ایران است، حفاظت و حراست کنند، باید در انتظار رویگردانی مردم از آنان و نه از انقلاب و امام و رهبری باشند.

در این بیانیه تصریح شده است: در انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای اسلامی مردم این وظیفه بس خطیر و بزرگ را تنها بر دوش نمایندگان آگاه، شجاع، مستقل از اصحاب ثروت و قدرت و دردآ شنا قرار می‌دهند.

این بیانیه با تأکید بر اینکه به فرمایش حضرت امام (ره) در نظام جمهوری اسلامی مجلس در رأس امور قرار دارد و از اختیارات قابل توجهی برخوردار است و پاسداری از قانون اساسی کشور در تمام زمینه‌ها را برعهده دارد، می‌افزاید: قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین از ارکان اساسی این پاسداری است و نمایندگان باید در اعمال این وظایف، در راستای منافع مردم هیچگونه کوتاهی نکنند و این خواست اساسی مردم است.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران باید بکوشند وکلایی را به مجلس بفرستند که در اندیشه‌ گسترش اسلام و احیای ارزش‌ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(ره) باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان جیرفت در ادامه این بیانیه آورده است: در این راستا شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبارستیزی، توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم‌داری، امانتداری، صداقت، تخصص و ... از اهمیت‌ بسزایی برخوردار است.

در این بیانیه آمده است: اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که دشمنان نظام به دنبال حضور حداقلی و کمرنگ مردم در انتخابات هستند و در این راستا از اقداماتی شبیه تحریم، ترور، پرونده‌سازی علیه نظام جمهوری اسلامی و ... بهره برده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان برای این انتخابات برنامه‌های گسترده‌ای دارند تا حضور مردم را کمرنگ کنند و در این راه تلاش فراوانی را انجام می‌دهند تا قهر مردم با حکومت و نظام را به دنیا القا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل گرفته که 33 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود کند.

این بیانیه با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر یک از ما است، آورده است: امروز امام و ولی فقیه ما می‌فرمایند شرکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست و حضرت امام فرمودند، شرکت در انتخابات تکلیف الهی است و مانند نماز خواندن واجب است.

در پایان بیانیه بسیج دانشجویی جیرفت آمده است: مردم ایران همان طور که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال ناامیدی و یأس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی کردند با شرکت در انتخابات 12 اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه‌افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، کور می‌کنند و جلوی کارشکنی‌های آنان را می‌گیرند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول