اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مستقل مجلس نهم در گناباد:

دانا:‌ نماینده مجلس باید در صحن علنی کار آمد باشد

خبرگزاری فارس: نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس در گناباد گفت: نماینده مجلس باید با فعالیت در صحن علنی مجلس کار آمدی خود را نشان دهد.

دانا:‌ نماینده مجلس باید در صحن علنی کار آمد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مجید دانا ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار کرد: توسعه همه جانبه دانش‌بنیان مبتنی بر پژو هش است و مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید با هم دیده شود تا توسعه پایدار شکل بگیرد.

وی در ارتباط با مسائل کشوری و سیاست خارجی دولت دهم نیز گفت: دولت دهم در سیاست خارجی خود سیاست رو به جلویی را تعریف کرد و با پا فشاری بر مسئله هسته‌ای به سیاست چماق و هویچ بیگانگان پایان داد.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس در گناباد ادامه داد: باید احزاب شناسنامه‌دار در کشور تشکیل شود و با راهکارهای مناسب دغدغه‌های بومی محلی از بین برود تا مطالبات ملی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و افزایش اختیارات شورای شهر و استان نیز می‌تواند به این مسئله کمک کند.

دانا ادامه داد: نماینده در مجلس باید با فعالیت خود در صحن علنی مجلس کار آمدی خود را نشان بدهد و در راستای نظارت و وضع قانون‌هایی به نفع مردم از همکاری دیگر نمایندگان نیز استفاده کند.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس در گناباد گفت: راه‌های دور زدن قانون را نیز باید گرفت، در حال حاضر در بعضی از شهر ها مالیات در محل فعالیت شرکت‌ها اخذ می‌شود در حالی‌که در گناباد می‌گویند مالیات باید در محل ثبت دفاتر انها گرفته شود، به عنوان مثال شرکتی در گناباد کار می‌کند در حالیکه مالیاتش را در تهران می‌پردازد.

وی اشغال سفارت انگلیس را تند رویی ارزیابی کرد و گفت: تصویب مجلس این بود که رابطه با انگلیس تا حد کاردار تنزل یابد.

دانا گفت: مقام معظم رهبری در هیچ دوره‌ای از انتخابات مجلس  مسئله خطر باندهای قدرت و ثروت را این گونه مطرح نکرده‌اند و این نشان می‌دهد موضوع مهم و حساسی است که باید با آن به مبارزه پرداخت.

وی گفت: قدرت و ثروت فی‌نفسه چیز بدی نیست اگر در مسیر خدمت به مردم از آن استفاده شود ولی اگر برای بسط قدرت شخصی از آن استفاده شود یک آسیب است که باید با آن مبارزه کرد.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس در گناباد ادامه داد: تشکیل تشکل‌های سیاسی در ذات خود ایرادی ندارد و من خود نیز با کاندیدهای مستقل استان خراسان رضوی ائتلاف کرده‌ام.

دانا با تاکید بر این نکته که نماینده مجلس باید از میان توده برخاسته باشد، گفت: نماینده دولتی و نماینده‌ای که عده‌ای خاص برای مردم تراشیده‌اند نمی‌تواند به درد مردم رسیدگی کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول