اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اقتدار نظام با رأی مردم در انتخابات تثبیت می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رأی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تثبیت اقتدار نظام را به دنبال دارد.

اقتدار نظام با رأی مردم در انتخابات تثبیت می‌شود

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به وضعیت کشور کاندیداتور‌های انتخاباتی برای ورود به مجلس شورای اسلامی باید کلان‌نگر باشند.

وی با اشاره به اینکه به صورت کلی نمایندگان مجلس باید در چارچوب منافع ملی تصمیم‌گیری کنند، اضافه کرد: تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های این افراد نباید در چارچوب منافع منطقه‌ای باشد و وضعیت موجود ایجاب می‌کند که تمامی مردم در انتخابات شرکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اقتدار و حضور گسترده مردم در انتخابات در این مقطع زمانی در راستای حفظ منافع ملی و اهداف انقلاب اسلامی ایران نقش موثری را ایفا می‌کند، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس در دوره‌های گذشته بیشتر به دنبال حفظ منافع منطقه‌ای و شهر خودشان بوده‌اند و در برخی از مواقع این افراد در راستای حفظ منافع ملی هیچ اقدام و حرکتی انجام نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئله آب یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در اصفهان است، ادامه داد: مشکل آب اصفهان علاوه بر اینکه یک موضوع ملی است اما در عین حال یکی از مسئله ملی نیز به شمار می‌رود.

بهبهانی با اشاره به اینکه مردم باید نمایندگانی را برای مجلس انتخاب کنند که به دنبال برطرف شدن این معضل ملی و استانی باشند، تاکید کرد: مشکلات زیست محیطی نیز یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات موجود در اصفهان است و بخشی از این مشکلات به شورای شهر و شهرداری  و بخش دیگر آن نیز به دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی دیگر بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید مشکلات موجود در این زمینه را پیگیری کنند، افزود: در حال حاضر کلان‌شهر‌ها حدود 40 درصد از جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند و در حال حاضر در راستای مسئله مترو علی رغم مصوبه مجلس حق‌السهمی که باید به کلان‌شهر‌ها اختصاص داده شود این موضوع هنوز محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر به صورت عملی این موضوع در کلان‌شهرها و از جمله در کلان‌شهر اصفهان متوقف شده است، بیان داشت: نمایندگان مجلس باید با توجه به اینکه مترو از نیاز‌ها ضروری موجود در کلان‌شهر‌ها به شما می‌روند این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجرای قانون یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود، گفت: اما در حال حاضر بسیاری از قوانین و مصوبات این نمایندگان در اجرا به نتیجه مطلوبی نمی‌رسد.

بهبهانی اظهار داشت: با توجه به این موارد نمایندگانی قوی و توانمند باید برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند و این افراد باید برای اجرایی شدن این موارد از توانایی‌های لازم برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه به صورت قطعی هر چه قدر حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد نمایندگان توانمند‌تری به مجلس راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با رأی مردم در انتخابات تثبیت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: حضور مردم در انتخابات و ورود نمایندگان به مجلس با آرای بیشتر قدرت نظام را در تمامی زمینه‌ها افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: دشمن باید پایبندی و یکپارچگی مردم ایران را پس از 33 سال از عمر انقلاب باید مشاهده کند و رأی و حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به انتخاب نمایندگانی لایق و توانمند برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول