اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

بازگشایی مسیرهای مناطق کوهستانی در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: در بحث انتخابات دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای باز کردن مسیرها در مناطق کوهستانی و دوردست انجام دهند تا کوچک‌ترین خللی در برگزاری آن به وجود نیاید.

بازگشایی مسیرهای مناطق کوهستانی در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در شهرستان جیرفت اظهار داشت: تلاش و پشتکار تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی معرف اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در آستانه انتخابات و در راستای خدمت به مردم، هر شهرستان با توجه به ظرفیت خود باید تمام تلاش خود را به کار گیرد.

غنچه‌پور تصریح کرد: در بازدیدی که از راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی صورت گرفته است، تلاش جمعیت هلال‌احمر و اداره راه و ترابری بسیار خوب بوده است.

وی ابراز داشت: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با عملکرد مناسب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داشته باشند.

غنچه‌پور بیان داشت: با توجه به بارندگی‌هایی که در این منطقه رخ داده و همچنان ادامه دارد به ویژه در بحث جاده‌های روستایی و مناطق عشایری اداره‌های مربوطه باید به سرعت راه‌های بسته شده را باز کنند.

وی گفت: اداره‌های برق و مخابرات نیز باید برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه را در نقاط دور دست نیز فراهم کنند.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات دستگاه‌های مربوطه باید تمام تلاش خود را برای باز کردن مسیرها در مناطق کوهستانی و دوردست انجام دهند تا کوچک‌ترین خللی در برگزاری آن به وجود نیاید و در صورت هر گونه مشکل به سرعت حل شود.

وی اذعان داشت: تمام کارها طبق تقویم اجرایی و بر اساس قانون پیش رفته است و امیدواریم، انتخاباتی سالم و تأثیرگذار در این شهرستان برگزار کنیم.

غنچه‌پور عنوان کرد: هم‌اکنون جاده سربیزن به هنزا، جیرفت به ساردو و ساردو به راین بسته است و تردد در آن به سختی صورت می‌گیرد و استفاده از زنجیر چرخ در آنها لازم و ضروری است.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: با توجه به بسته بودن گردنه سربیزن تعداد 100 پرس غذای گرم توسط جمعیت هلال‌احمر میان مردم آن منطقه توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به آب‌گرفتگی در خیابان‌های سطح شهر و ترافیکی که به وجود آمده است، مأموران راهنمایی و رانندگی  تاکنون حضور پیدا نکرده‌اند.

غنچه‌پور تصریح کرد: تمام درمانگاه‌ها و مراکز درمانی نیز در سطح شهرستان و بخش‌های جبالبارز و ساردوئیه برای پذیرش مصدومان حادثه‌های احتمالی آمادگی کامل دارند.

وی ابراز داشت: سوخت مورد نیاز برای روستاهایی که در صورت لزوم به دلیل بارندگی برف و باران بسته شوند، نیز تأمین می‌شود.

به گزارش فارس، اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه در این جلسه به بیان گزارشی از وضعیت دستگاه‌های زیر نظر خود با توجه به بارندگی‌های اخیر در منطقه پرداختند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول