اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تامین اشتغال و مسکن برای محرومان سیستان و بلوچستانی

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سیستان ‌و بلوچستان گفت: شغل و مسکن ویژه افراد بیکار و محروم در سیستان و بلوچستان اختصاص می‌دهیم.

تامین اشتغال و مسکن برای محرومان سیستان و بلوچستانی

علیرضا عظیمی جاهد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال در سطح مناطق استان با همت سپاه استان و همکاری فنی و حرفه‌ای و گروه‌های جهادی قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید شوشتری استان گلخانه احداث و کلاس‌های آموزش و پرورش قارچ و موز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در یکی از نقاط محروم شهرستان نیکشهر برای اشتغال‌زایی بانوان این شهرستان با همکاری فرمانداری و گروه‌های جهادی منتظران خورشید، سوله‌های خیاطی احداث و تعدادی چرخ خیاطی برای فراگیری آموزش‌های لازم خیاطی ویژه بانوان به خواهران بسیجی روستاهای نیکشهر اهداء شده است.

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سیستان ‌و بلوچستان گفت: دوره آموزشی خیاطی در تابستان سال گذشته با همت سپاه سلمان استان در این شهرستان برگزار شد.

 

*اعزام 500 دانشجو به مناطق محروم سیستان ‌و بلوچستان

جاهد همچنین گفت: بیش از 500 دانشجو، طلبه، استاد دانشگاه، پزشک، متخصص، دندانپزشکی و جراح در قالب گروه‌های جهادی در ایام نوروز برای خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، عمران و آبادانی به سراسر استان اعزام می‌شود.

وی افزود: سپاه سلمان استان آمادگی هر تعاملی با دستگاه‌های مختلف استان به منظور خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت‌زدایی در نقاط سراسر استان را دارد.

 

*اختصاص مسکن ویژه محرومین در سیستان و بلوچستان

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سردار سر لشکر پاسدار شهید شوشتری نیز اظهار کرد: به منظور رفع محرومیت از استان، تعدادی منزل مسکونی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید شوشتری ویژه محرومین احداث شده است.

فرشاد عالی تصریح کرد: رفع محرومیت از استان و ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اهدافی بوده که شهید شوشتری آن را دنبال کرده و امروز این اهداف و طرح‌ها به همت و همکاری فرمانده سپاه سلمان سردار جاهد در دست اجرا و پیگیری است.

وی افزود: احداث تعدادی منزل مسکونی ویژه محرومین مناطق محروم استان یکی از طرح‌هایی است که با همت سردار جاهد به نتیجه رسیده و توسط گروه‌های جهادی ساخت آن به اتمام رسیده که در آینده نزدیک به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول