اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس تأکید کرد

معافیت مالیاتی برای خیرین مسکن‌ساز‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: خیرین مسکن‌ساز باید همسو با خیرین مدرسه‌ساز از معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند.

معافیت مالیاتی برای خیرین مسکن‌ساز‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمند با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در بخش ساخت مسکن برای گروه‌های هدف به ویژه جوانان و مشارکت وسیع خیرین مسکن‌ساز در برنامه‌های تدوین شده، نیازمند هدفمندی حمایت‌های قانونی از آنان است، اظهار داشت: تا پایان سال 1391 بیش از 800 واحد مسکونی خیرساز تحویل واجدان شرایط می‌شود.

به گفته وی، تأمین مسکن جوانان عمده‌ترین هدف خیران در ساخت واحدهای مسکونی مطابق استاندارد‌های روز جهان است.

ارجمندی از مسئولان خواست تا در پایان سال 1390 و آغاز سال جدید نسبت به تمدید واگذاری پروانه رایگان ساخت مسکن برای خیران اقدام کنند چرا که این امر گامی بلند در رفع نیازهای مردم است.

این مسئول ادامه داد: همچنین برخورداری از معافیت مالیاتی خیران مسکن‌ساز مانند خیران مدرسه‌ساز و عدم حذف سهمیه نظارتی مهندسان ناظر همکار با فعالیت‌های بدون چشم‌داشت این انجمن ضرورتی دیگر در پیشبرد اهداف این انجمن است.

وی همچنین گفت: تاکنون 290 واحد مسکونی در سه شهر شیراز، خرم بید و لار احداث و تحویل واجدان شرایط شده است.

ارجمندی اضافه کرد: هم‌اکنون نیز کار ساخت یک‌هزار و 300 واحد مسکونی در شهرهای مختلف فارس ادامه دارد و برآورد اعتبار مورد نیاز این تعداد پروژه 51 میلیارد تومان بوده که تاکنون 21 میلیارد تومان آن در این پروژه‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول