اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات کرمان خبر داد

راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن، مصرف و چاپ در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: دومین سال فعالیت این نهاد با راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن، مصرف و چاپ کلید می‌خورد.

راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن، مصرف و چاپ در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق طاهری صبح امروز در اجلاس سالانه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با اعلام رسمیت این مجمع عمومی اظهار داشت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در یک سال گذشته فعالیت‌های خود را با دو رویکرد مشخص انجام داد.

وی افزود: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در رویکرد عام خود متناسب با اساسنامه این نهاد حرکت کرده است.

طاهری با بیان اینکه تمام تلاش اعضای خانه مطبوعات این بوده است که متناسب با این اساسنامه و مفاد آن حرکت کنند، ابراز داشت: در ابتدای راه این اساسنامه به عنوان سرفصل تمایز افکار مختلف در بحث خانه‌های مطبوعات بود و ما نیز به آن احترام گذاشتیم و فعالیت خود را بر اساس اساسنامه انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در دومین سال فعالیت‌ خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان نیز با استفاده از ظرفیت‌های این استان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

طاهری با اشاره به اینکه استان کرمان بیشترین نیروها را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از این ظرفیت استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نخستین عضو افتخاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان و استاندار کرمان نیز به عنوان کارشناس رسانه‌ای به عضویت این خانه درآمده است.

طاهری بیان داشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تواضع و نجابت خود دوست اصحاب رسانه استان کرمان است و در مجموع فضای مناسبی برای فعالیت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در سال دوم فعالیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان طی یک سال گذشته به صورت تمرینی بوده است، اظهار داشت: برنامه‌های آینده این خانه از امروز با تشکیل تعاونی‌های مسکن، مصرف و چاپ کلید می‌خورد.

طاهری با اشاره به اینکه در روز 12 اسفند نسیمی می‌وزد که مانند باد بهاری است و درختان وجود را بهاری می‌کند از اصحاب رسانه استان کرمان خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های خود جامعه را برای برگزاری پرشکوه‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی آماده کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول