اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح کشور شاهد هستیم

همدان پیشتاز تشکیل مجمع نخبگان و پیشکسوتان دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: برای نهادینه کردن امور پژوهشی دفاع مقدس، مجمع کانون نخبگان و پیشکسوتان دفاع مقدس(مجمع پژوهشگران دفاع مقدس) در همدان تشکیل می‌شود.

همدان پیشتاز تشکیل مجمع نخبگان و پیشکسوتان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، سید علی مساواتی اظهار داشت: این مجمع در سطح استان های کشور و با همت و پیگیری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ایجاد شده که مجمع استان همدان از سال 90 شروع به ثبت نام اعضا کرده و تا کنون نیز تعداد 204 نفر عضو این مجمع شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط از تمام سازمان‌های نظامی، نهادهای پشتیبانی، نویسندگان و افرادی که در خصوص دفاع مقدس کارهای پژوهشی انجام داده اند از اعضای این مجمع هستند.

معاون پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یادآور شد: این کانون در استان همدان رسماً از سال 91 شروع به فعالیت می‌کند و همگام با پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت دوره‌ای نشست هایی را برگزار خواهد کرد.

وی اعلام داشت: دبیرخانه این مجمع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان و با مسئولیت مدیر کل در حال فعالیت است.

علاقمندان جهت ثبت نام باید دارای شرایطی شامل؛ داشتن حداقل یک سال سابقه مسئولیت(ممتد یا منقطع) در دفاع مقدس از رده فرماندهان گروهان به بالا و رده‌های همتراز با ذکر رده، داشتن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه که داشتن مدارک حوزوی و نظامی معادل نیز قابل قبول است.

همچنین مؤلفان و پژوهشگران حوزه علوم دفاع مقدس که حداقل یک اثر پژوهشی منتشر کرده باشند و در آخر نیز دارندگان گواهی تدریس از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس نیز می‌توانند وارد این عرصه شوند.

انتهای پیام/خ۳۰

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول