اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت پژوهشی سپاه فجر فارس:

دفاع مقدس باید در عرصه علم نیز صورت گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت پژوهشی سپاه فجر فارس با بیان اینکه حرکت جهادگونه دفاع مقدس باید در عرصه علم نیز صورت گیرد بر جهاد علمی و تلاش برای رشد و ارتقای آن در جامعه تاکید کرد.

دفاع مقدس باید در عرصه علم نیز صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسفندیار رضایی عصر امروز در دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر فارس اظهار کرد: کسانی که از مسیر ارزش‌های انقلاب فاصله گرفتند خودشان دچار خسارت می‌شوند اما لوکوموتیو متحرک انقلاب با فاصله گرفتن برخی افراد از ارزش‌های انقلاب نمی‌ایستد و دچار خسارت نمی‌شود.

رضایی با بیان اینکه برخی پرورش یافتگان در دامن انقلاب زمانی ارتداد از ارزش‌های انقلاب پیدا کردند سر از BBC درآوردند، جایگزین آن‌ها را جوانان مومن، روشن و بصیر موجود در مجامع دانست و افزود: دانایی موجب عزت و عظمت ملت ایران بوده و ملت‌های دیگر نیز که به ایران اسلامی چشم دوخته‌اند احساس عظمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همگان اعتراف کرده‌اند که جایگاه ایران اسلامی نتیجه فتح‌الفتوح امام راحل و مقام معظم رهبری است،  شهدا و احمدی روشن‌ها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:  دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی دچار وحشت بوده از این رو اقدام به تحریم می‌کند اما امروز دانشمندی و توانمندی جوانان ایرانی تحریم را شکسته و موجب خواری دشمنان شده است.

مسئول معاونت پژوهشی سپاه فجر فارس با بیان اینکه جهت‌گیری نظام و انقلاب به سوی قله‌های علم، دانایی، پژوهشی و دانش است ادامه داد: خواهش و التماس اوباما مبنی بر بازگردندان RQ70 نشانه خواری آمریکا است.

رضایی با بیان اینکه حرکت جهادگونه دفاع مقدس باید در عرصه علم نیز صورت گیرد بر جهاد علمی و تلاش برای رشد و ارتقای آن در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول