اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران:

کتاب‌های دفاع مقدس تأثیرات عمیقی بر نوجوانان دارند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران با بیان اینکه کتاب‌های دفاع مقدس باید به طور متمرکز در نمایشگاه‌ها عرضه شود خواستار تمرکز ناشران کتاب‌های این حوزه با هدف تأثیرگذاری بر نسل‌های سوم و چهارم انقلاب شد.

کتاب‌های دفاع مقدس تأثیرات عمیقی بر نوجوانان دارند

سردار علی دانشمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: متأسفانه با وجود چاپ آثاری متعدد طی سال‌ جاری در حوزه دفاع مقدس توسط نهادهایی همانند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، فرهنگ و ارشاد، امور ایثارگران و جهاد کشاورزی استان به نظر می‌آید هیچ کدام از این آثار در نمایشگاه مذکور آن‌گونه که باید عرضه نشده است.

وی با بیان اینکه باید به معرفی تمام و کمال کتاب‌های حوزه دفاع مقدس به وسیله بنرها و پوسترها و سایر اقلام تبلیغی در نمایشگاه‌ها پرداخت، ادامه داد: باید برای مخاطب ایجاد جذابیت کرد تا از وجود این کتاب‌ها در نمایشگاه‌ مطلع شود.

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران افزود: ‌بهتر بود در نمایشگاه نهم کتاب هرمزگان از طرف مسئولان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس محلی برای عرضه متمرکز کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس با هدف فروش و معرفی بیشتر در نظر گرفته می‌شد.

به گفته دانشمند کتاب‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس باید به صورت متمرکز در بهترین نقطه نمایشگاه‌های کتاب به معرض دید عموم گذاشته شود.

این مسئول با بیان اینکه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس متقاضیان زیادی دارد، گفت: می‌توان در این عرصه با خلق و انتشار کارهای ماندگار بزرگ‌ترین خدمت را به فرهنگ و نظام اسلامی کرد.

وی با تأکید بر عرضه کتاب‌ها و آثار جدید حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه‌های کتاب استانی و منطقه‌ای افزود: کتاب‌های این حوزه نیز همانند سایر حوزه‌های مورد نیاز و احتیاج جامعه است و باید به این بخش بیش از پیش توجه کرد.

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران با بیان اینکه کتاب می‌تواند تأثیرات قابل توجهی را بر جوانان و نوجوانان داشته باشد، گفت: کتاب‌ها می‌توانند ناگفته‌های جنگ را برای نسل‌های سوم و حتی چهارم انقلاب بازگو کنند.

وی با بیان اینکه در این حوزه تاکنون کتاب‌های زیادی نوشته است، گفت: انتظار می‌رود ناشران و مؤلفان نسبت به ارائه کتاب‌ها و آثار خود در حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه‌های کتاب به طور ویژه مبادرت کنند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول