اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کنگره حفظ آثار دفاع مقدس سپاه چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند فداکاری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول کنگره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ایثار و فداکاری بزرگ ملت ایران است.

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند فداکاری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی بعدازظهر امروز در مراسم اعزام پنجمین کاروان راهیان نور از شهرکرد، اظهار داشت: راویان مجرب این مجموعه همراه دانش‌آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام و رشادت‌های رزمندگان اسلام را یادآوری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، راویان نور رسالت بسیار خطیر و سنگینی را بر عهده دارند.

موسوی ادامه داد: یادگاران هشت سال حماسه و ایثار با قرار گرفتن در کنار نسل جوان و آینده‌ساز جامعه در سرزمین‌های نور، روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم را تبیین می‌کنند.

مسئول کنگره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دفاع مقدس در تاریخ کهن ایران اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و این واقعه‌ مهم تاریخی فرصت مناسبی برای معرفی دوران طلایی انقلاب اسلامی به نسل امروز و حفظ این ارزش‌ها برای آیندگان است.

موسوی ادامه داد: راویان دفاع مقدس در همین راستا رسالت بزرگی برعهده دارند که ترسیم فضای جبهه و جنگ برای نسل جوان از آن جمله است.

به گفته وی با بیان ارزش‌ها، فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در سال‎های دفاع مقدس به نسل جوان روحیه استکبارستیزی آنان تقویت می‏شود.

موسوی افزود: قیاس هشت سال جنگ تحمیلی با جنگ‌های دو قرن اخیر و نقش‌ استکبار جهانی در حمایت از رژیم بعث عراق از موارد قابل ارائه توسط راویان دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین و تأثیرگذارترین مراحل اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، بیان حماسه‏های رزمندگان اسلام با زبان شیوا توسط راویان فتح است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول