اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج

جانباز دوران دفاع مقدس همسفر شهدا شد

خبرگزاری فارس: بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، احمد احمدپور به خیل شهدا پیوست.

جانباز دوران دفاع مقدس همسفر شهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز مراسم تشییع پیکر احمد احمدپور که با حضور مسئولان شهرستان سرعین برگزار شد و پیکر این جانباز شهید در بهشت زهرای زادگاهش سرعین به خاک سپرده شد.

شهید احمد احمدپور در سال 63 و در جریان عملیات بدر در جزیره مجنون بر اثر بمباران شیمیایی دشمن به درجه رفیع جانبازی رسید و امروز بعد از گذشت سال‌ها از تحمل این درد و رنج به آرزوی خود که رسیدن به مقام شهادت بود دست یافت.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: خداوند متعال نعمت عظمای شهادت را نصیب هر کس نمی‌کند بلکه شایستگان و مقربان الهی به فوز شهادت می‌رسند و در جوار رحمت و نعمت الهی مأوا می‌گیرند.

سید ودود سیدشنوا تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان حیات طیبه در مسیر آرمانی خود پایدار و محکم ایستاده و خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است به خاطر خون شهدا و آرمان‌خواهی ایثارگران است که تمام سرمایه‌های خود را برای این ملت فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران ابراز داشت: ادامه حیات این انقلاب تا متصل شدن به نهضت عظیم و فراگیر مهدی موعود (عج) نیاز به رشادت‌ها و جان دادن‌ها دارد که همه باید در این مرام مصمم باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدشنوا در ادامه به بزرگ‌ترین روز انتخاب و سرنوشت مردم ایران، انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: امروز اگر امام و شهدا در پیش ما بودند همه را یک‌صدا و وحدت‌آفرین به خلق حماسه بزرگتر و با جلال و جبروت بیشتر دعوت می‌کردند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول