اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون عمرانی استاندار همدان

طرح‌های عمرانی تویسرکان مورد بازدید قرار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان از طرح‌های عمرانی در دست اجرای تویسرکان بازدید کرد.

طرح‌های عمرانی تویسرکان مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان امروز عصر معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان تویسرکان از طرح‌های عمرانی در حال اجرا بازدید کردند.

بیمارستان 96 تختخوابی قائم

بیمارستان 96 تختخوابی قائم با 122 تختخواب شامل؛ بخش‌های بستری، نوزادان، CCU و ICC در پنج طبقه با مساحت کل 90 هزار و 113 مترمربع در چهار بلوک به مساحت 16 هزار و 934 مترمربع یکی از این طرح‌ها بود که اعتبار اولیه صرف شده به مبلغ 2 میلیارد و 850 میلیون تومان در سال 87 عملیات اجرایی آن آغاز و با پیشرفت فیزیکی 38 درصد درحال اجراست.

محور تویسرکان- کنگاور قطعه اول

احداث محور تویسرکان- کنگاور به طول 10.3 کیلومتر و عرض 11 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی کل برنامه 23.71 درصد و پیشرفت ریالی 5.063 درصد و با صرف 2 هزار و 670 تن آسفالت شهریور سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تویسرکان

آغاز مطالعات مرحله اول تصفیه‌خانه فاضلاب سال 72، مساحت زمین تصفیه‌خانه 80 هکتار با یک مدول و جمعیت هر مول هزار نفر با ظرفیت 24 هزار و 250 مترمکعب با صرف هزینه به مبلغ 74 هزار و 569 میلیون ریال تا پایان سال گذشته و پیشرفت 79 درصد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که پایان کل طرح سال 93 خواهد بود.

شرکت پارت شیمی

اعتبار تخصیصی 5 میلیارد تومان شرکت کربن فعال پارت شیمی با ظرفیت 2 هزار تن تولید صرف هزینه به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون در حال اجرا و در سال آینده افتتاح خواهد شد.

شرکت فاران شیمی

بازدید از بخش تولید داروی ترک اعتیاد سولفاسالازین با ظرفیت تولید 30 تن، مزالازین با ظرفیت تولید 40 تن، بوپرنورفین با ظرفیت 200 کیلوگرم، سالمترزل با ظرفیت 20 کیلوگرم، بربوستان با ظرفیت 30 کیلوگرم و سارکونیک با ظرفیت یک تن که قیمت هر کیلو بوپرنوفین 35 هزار یورو ارزش دارد.  

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول