اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

اجرای طرح‌های عمرانی ویژه در روستاهای ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد از اجرای طرح‌های عمرانی ویژه در روستاهای این شهرستان با هدف رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای ضروری مردم خبر داد.

اجرای طرح‌های عمرانی ویژه در روستاهای ملارد

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی بود و همه اقشار مختلف در سرنگونی رژیم دست‌‌نشانده و جنایتکار پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سر مرجعیت معظم شیعه با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در همان روزهای نخست تأکید داشتند که انقلاب شکوهمند بهمن 57 انقلاب پابرهنه‌ها است و مردم محروم در سراسر کشور با ایمان و اعتقاد راسخ در مبارزات برای سرنگونی رژیم طاغوت مشارکت داشتند.

* عشق و ایمان به انقلاب مردم را به جبهه‌های حق علیه باطل آورد

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد در ادامه به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اگر نبود عشق و ایمان ملت ایران به انقلاب و رهبری و ولایت هرگز همه مردم در طول هشت سال دفاع مقدس این‌گونه جان و مال و هر آنچه در این دنیا داشتند را برای دفاع از اسلام و انقلاب رها نمی‌کرده و به میدان‌های جنگ تحمیلی نمی‌شتافتند.

بورد تأکید کرد: به طور قطع خدمت به این مردم دارای افتخار و ارزش بسیاری بوده و مسئولان باید از فرصت خدمت‌رسانی به ملت ایران به درستی استفاده کنند.

* خدمات‌رسانی به مناطق محروم اولویت کار دولت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های عمرانی دولت گفت: طی چند سال اخیر رشد پروژه‌های عمرانی و تخصیص اعتبارات در این حوزه چندین برابر شده است.

این مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر دولت محور اصلی خدمات‌رسانی خود را به مناطق محروم اختصاص داده و سفرهای استانی نشانه‌ای است بر عزم جدی مسئولان به ویژه شخص رئیس جمهوری برای توزیع عادلانه امکانات در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته است.

* اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه روستاهای ملارد

فرماندار ملارد در ادامه به تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای انجام برنامه‌های عمرانی دولت در مناطق روستایی، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ملارد طی چند ماه اخیر بررسی کاملی نسبت به مشکلات و نواقص و نیازهای مردم ساکن مناطق روستایی در این شهرستان انجام داد.

بورد ادامه داد: در گام نخست ما نیازسنجی کرده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع مشکلات مردم روستایی شهرستان ملارد هستیم.

وی اعلام کرد: تاکنون اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال برای برای رفع نیازهای ضروری روستاها و هم‌چنین اجرای طرح‌های زیربنایی در مناطق روستایی ملارد به صورت ویژه اختصاص یافته است.

بورد در پایان تأکید کرد: به طور قطع این روند ادامه داشته و تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های عمرانی ویژه تا حد زیادی از مشکلات مناطق روستایی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول