اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با دهه فجر

طرح‏های عمرانی، رفاهی و خدماتی دامغان بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با دهه فجر طرح‏های عمرانی، رفاهی و خدماتی در دامغان با حضور استاندار سمنان به بهره‏برداری رسید.

طرح‏های عمرانی، رفاهی و خدماتی دامغان بهره‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، این طرح‏ها شامل بهره‏برداری از ایستگاه آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شماره 2 دامغان مجهز به سه دستگاه ماشین‏ آتش‏نشانی و امدادی با اعتبار 500 میلیون تومان و بهره‏برداری از مجموعه تفریحی و اقامتی پارک امام حسین(ع) با مساحت 12 هزار مترمربع شامل فضای سبز، پیست ورزشی و بازی‏های کودکان با اعتبار 600 میلیون تومان است.

هم‌چنین افتتاح 28 واحد مسکونی محرومان کمیته امداد در زمینی به مساحت 830 متر و زیربنای 2 هزار و 250 متر مربع  با اعتبار بالغ بر 660 میلیون تومان از مصوبات دور دوم سفر دولت انجام شد.

هشت واحد مسکونی محرومان بهزیستی با اعتبار 940 میلیون تومان و مرکز ارتقای مهارت مرکز فنی و حرفه‏ای دامغان با اعتبار 750 میلیون تومان نیز افتتاح شد.

در ادامه این سفر، از کارخانه فولاد کویر دامغان در زمینی  به مساحت 100  هکتار و 130 هزار مترمکعب زیربنا، اعتباری بالغ بر 250 میلیون دلار و با اشتغال‏زایی یک هزار و 200 نفر به طور مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم بازدید به عمل آمد.

کلنگ‏زنی شبکه جمع‏آوری و تصفیه فاضلاب شهر دامغان با اعتبار 790 میلیون تومان و کلنگ‏زنی مرکز رشد پارک علم و فناوری دامغان از دیگر طرح‏هایی بود که هدف از احداث آن حمایت‏های مالی و معنوی از تشکل‏های دانش‏بنیان است.

هم‌چنین دیدار با خانواده داود باقرزاده شهید دوران انقلاب اسلامی و خانواده جانباز دوران انقلاب لطف‏الله فوادیان از دیگر برنامه‏های سفر استاندار سمنان به شهرستان دامغان بود.

استاندار سمنان و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدا از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول