اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دشتی و تنگستان مطرح کرد

توجه جدی به ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دشتی و تنگستان گفت: در صورت راهیابی به مجلس زمینه ایجاد اشتغال در بخش‌های صنعت، کشاورزی، صید و صیادی و تجارت دریایی را برای جوانان فراهم می‌کنم.

توجه جدی به ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی غلامحسین پولادی پیش از ظهر امروز در مسجد امام رضا(ع) شهر خورموج در میان جمع کثیری از مردم این شهر با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در شهرستان دشتی و تنگستان افزود: به انگیزه پاسداری از حریم ولایت و خدمتگزاری به مردم وارد صحنه انتخابات شده‌ام و در صورت راهیابی به مجلس، مطالبات و خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه‌ام را مستمراً و به طور جد پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: هر چند شأن نماینده مجلس، شأن قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون توسط قوه مجریه است، اما نماینده، حلقه اتصال میان مردم، مجلس و هیئت دولت است.

پولادی یادآور شد: ایجاد اشتغال موجب توزیع عادلانه ثروت در جامعه می‌شود و در صورت راهیابی به مجلس تلاش می‌کنم با ایجاد تعامل گسترده با وزیران و مسئولان رده بالای کشور، زمینه ایجاد اشتغال در بخش‌های صنعت، کشاورزی، صید و صیادی و تجارت دریایی را فراهم کنم.

پولادی ادامه داد: مسئولان دلسوز و هوشیار کشور با همکاری و همیاری ملت بزرگ، ولایتمدار و همیشه در صحنه همچون گذشته با حضور خود دشمن را مأیوس و ناکام می‌کنند.

این مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: مردم همانطور که در 22 بهمن حضوری حماسی آفریدند بار دیگر نیز در 12 اسفند ماه حضوری خلق می‌کنند که موجب وحشت دشمنان اسلام، نظام و ولایت و رهبری می‌شود.

پولادی گفت: دشمن بداند و ببیند مردم در 12 اسفند ماه انتخابات پرشوری برگزار کرده و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی قلب دشمن را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول