اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار:

حضور مردم خط بطلان بر نظرات استکبار است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند خط بطلانی بر نگاه‌ها و نظرات استکبار جهانی و ایادی‌اش است.

حضور مردم خط بطلان بر نظرات استکبار است

عبدالله امیری‌دوگاهه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: در این برهه از زمان که توجه دنیای استکبار به مردم باغیرت ایران و تمام تبلیغات آنها علیه رهبری، دولت و مردم است، حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی خط بطلانی بر نگاه‌ها و نظرات استکبار جهانی و ایادی‌اش است.

وی افزود: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در این زمینه جلوتر از مسئولان هستند و تمام مسائل را به خوبی درک می‌کنند و در روز 12 اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

این فعال سیاسی رودبار با بیان اینکه یک نماینده باید جایگاه مردمی داشته باشد گفت: کسب جایگاه مردمی یک نماینده نباید ماحصل تجمل‌گرایی باشد و یک نماینده نباید برای به دست آوردن آرای مردم به پول و ثروت متوسل شود.

وی بیان داشت: یک نماینده باید ساده باشد و ساده‌زیستی یکی از عادت‌های او باشد و شایسته‌سالار باشد.نماینده باید با تبارگرایی، جناح‌گرایی، قبیله‌‌گرایی، فامیل‌بازی به شدت مخالف باشد و ظرفیت پذیرش نظرات عمومی را دارا باشد.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان باید درباره نحوه عملکردشان سؤال کنند و مسئولان باید پاسخگوی آنها باشند.نماینده مردم باید پاسخگویی به مردم را وظیفه و حق آنان بداند و تعمیم نظرات عمومی را سرلوحه کارش قرار دهد.

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار عدالت‌خواهی را یکی دیگر از ویژگی‌های یک نماینده عنوان کرد و افزود: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید اصولگرایی و عدالت‌خواهی را در ساخت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری ببیند و بر این باور باشد که مسئولیت‌ها مناسب و توزیع ثروت و بهره‌گیری از امکانات جامعه باید طبق عدالت صورت گیرد.

وی عدالت را مهم‌ترین راه برای مقابله با اشراف‌گرایی، تبعیض و فساد دانست و گفت: نماینده باید عدالت را مطالبه حق مردم بداند و ظرفیت پذیرش عقلانیت و خرد جمعی را داشته باشد و از استبداد رأی پرهیز کند.

امیری‌دوگاهه با تصریح بر اینکه با اصولگرایی، عقل و تدبیر و خرد جمعی متخصصان انجام کارها میسر می‌شود خاطر نشان کرد: نماینده اصلح باید تولی و تبری را بشناسد و بتواند دوست را از دشمن تشخیص دهد و التزام عملی به اصول و مبانی اسلامی داشته باشد و به فرهنگ و دانش بومی محل توجه کند و ظرفیت پذیرش عقلانیت را داشته باشد.

وی پشتیبانی از ولایت و رهبری را مهم‌ترین وظیفه یک نماینده عنوان کرد و یادآور شد: نماینده باید پیرو ولایت فقیه باشد و فرمایشات ایشان را با دل و جان انجام دهد و بر خلاف نظر ایشان عمل نکند و بسیجی باشد و بسیجی‌وار عمل کند زیرا بسیجی بودن سخت و بسیجی‌وار عمل کردن نیز سخت‌تر است.

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار، گرایش جوانان به مواد مخدر را مهم‌ترین تهدید شهرستان نامید و بیان داشت: گرایش جوانان به مواد مخدر منجر به بیکاری، بی‌قید و بند می‌شود و یک نماینده با ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغالزایی می‌تواند موجب کاهش گرایش جوانان به طرف مواد مخدر شود به طوری که به مرور زمان این گرایش را با تدابیر به جا از بین ببرد.

وی ابراز داشت: نماینده یکی از قطب‌های سیاسی اصلی شهرستان به شمار می‌رود و می‌تواند با بودجه‌هایی که برای شهرستان اختصاص می‌دهد موجب توجه هر چه بیشتر جوانان منطقه به طرف ورزش و تفریحات سالم شود.

امیری‌دوگاهه زیرساخت‌های اداری و شهری این شهرستان را از مشکلات برشمرد و اذعان داشت: او می‌تواند زیرساخت‌های اداری و شهری را به گونه‌ای بازسازی کند که برای کار و آبادانی هر چه بیشتر کمترین هزینه را داشته باشد.

وی یادآور شد: اهداف و برنامه‌های بسیاری را در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای جوانان، بانوان، کسبه و کارمندان مدنظر قرار داده‌ام تا شاهد پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهر رودبار باشم.

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم با اشاره به فضای انتخاباتی شهرستان رودبار ابراز داشت: فضای انتخابات از دید مردم خوب است و شور و جوششی را که رهبر از آنها می‌خواهد به وضوح در مردم شهر دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها به طرف تجمل‌گرایی، اسراف، هزینه‌های بیهوده و تبلیغات خارج از حدود تعیین شده روی آورده‌اند تصریح کرد: کودکانی در دور افتاده‌ترین مناطق این مرز و بوم آرزوی نان شب خود را دارند اما برخی افراد سفره‌های آنچنانی به راه می‌اندازند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول