اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز اطلاع‌رسانی مرکز اسناد و انقلاب اسلامی قم:

تصور استکبار در شکست ایران ناشی از تئوری توهم است

خبرگزاری فارس: معاون مرکز اطلاع‌رسانی مرکز اسناد و انقلاب اسلامی قم با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: ترورها نمی‌تواند ایران را از پا درآورد و این تصور استکبار را باید ناشی از تئوری توهم دانست.

تصور استکبار در شکست ایران ناشی از تئوری توهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد شجاعیان عصر امروز در مراسم نبرد روشن در دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به عدم موضع‌گیری صریح برخی در محکومیت ترور دانشمندان ایرانی، اظهار کرد: کسانی بر این موضع هستند موافق میل غربی‌ها حرکت می‌کنند و اقدامات آنها را مطلوب می‌دانند.

وی با بیان اینکه دو خط ترور و تحریم برای تضعیف نظام همواره وجود داشته است، افزود: از ابتدای انقلاب ترور و تحریم با اشکال مختلف وجود داشته به طوری که بسیاری از ترورها از سوی سازمان مجاهدین خلق انجام شده و ترورهای شیعه نیز از مدل‌های موساد بوده است.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی مرکز اسناد و انقلاب اسلامی قم تصریح کرد: ترورهایی که در کشور رخ می‌دهد را نباید از تصمیم یک دولت بدانیم بلکه باید این ترورها و تحریم‌ها را در یک چارچوب فراتری ببینیم که از تلاش نظام استکباری جهانی نیز نشأت می‌گیرد.

وی هدف این ترورها را عجز و ناتوانی استکبار در به زانو درآوردن ایران دانست و گفت: اگر این ترورها می‌توانست ایران را از پا درآورد باید در دو سال گذشته اتفاقاتی رخ می داد اما این تصور استکبار و غرب را باید ناشی از تئوری توهم دانست.

شجاعیان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان شمشیر خود را از رو بسته‌اند و و ما دشمنان را می‌شناسیم به همین علت هدف ترورها تضعیف نظام جمهوری اسلامی و علم و فناوری جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: علم قدرت و ثروت به همراه دارد و جمهوری اسلامی باید همواره علم خود را به روز کند چرا که اگر قرار است الگوبرداری از ائمه(ع) در روی زمین را داشته باشیم، نیاز به علم و تکنولوژی داریم.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی مرکز اسناد و انقلاب اسلامی قم ابراز داشت: اروپایی‌ها ساده نیستند، آنها می‌دانستند که با تحریم نفتی اروپا که تنها 18 درصد نفت ایران را می‌خرند، مشکلی ایران را تهدید نمی‌کند بلکه هدف اصلی آنها ایجاد جو روانی در نزدیکی انتخابات مجلس نهم بود، که تحقق نیافت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: ما در این انتخابات با دعوت دو گروه مواجه هستیم، یکی دعوت امام، رهبر، علما، روحانیون و نهادهای رسمی دولتی و دیگری نیز دعوتی است که از سوی قدرت‌های دنیا، استکبار جهانی و جنبش سبز برای عدم حضور در انتخابات؛ که باید هوشیار و بصیر بود.

شجاعیان در پایان خاطرنشان کرد: اینکه دشمنان خواهان مشارکت‌های روشن و پرشماری نیستند، بر این اذعان دارد که هجمه‌های خود بر ایران را افزایش دهد اما ما با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا باید ترس بر دل شیاطین اندازیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول