اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه گذشته

100 نفر در کارخانه پشم‌بافی کرمان مشغول به کار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانجات پشم‌بافی آسیا از بکارگیری 100 نفر در این کارخانه طی 6 ماه گذشته خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم فرصت‌های کاری مناسبی را برای جوانان این استان فراهم کنیم.

100 نفر در کارخانه پشم‌بافی کرمان مشغول به کار شدند

مجید ملکی‌ثانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پارچه‌های عبایی از این پس با تولید انبوه در کارخانجات پشم‌بافی آسیا در کرمان تولید می‌شود.

وی افزود: از بدو شروع مجدد کارخانه پشم‌بافی آسیا نزدیک به شش ماه می‌گذرد و در این مدت کوتاه با استفاده از نیروهای توانمند و خبره توانستیم پارچه‌های عبایی را نیز با کفیت بسیار بالا علاوه بر پارچه‌های فاستونی تولید کنیم.

ملکی‌ثانی با تاکید بر توانمندی این کارخانه در تولید پارچه‌های مختلف بیان داشت: کارخانجات پشم‌بافی آسیا در استان کرمان از مجموعه کارکنانی برخوردار است که با احساس مسئولیت و غرور در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانند، گام‌های بلندی در صنعت نساجی کشور بردارند.

وی همچنین رضایت شغلی کارکنان را یکی از علت‌های موفقیت‌های امروز کارخانجات پشم‌بافی بیان کرد و ابراز داشت: این مجموعه توانایی آن را  دارد که علاوه بر عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی سهم عمده‌ای نیز در بازارهای خارجی داشته باشد.

مدیر عامل کارخانجات پشم‌بافی آسیا همچنین از بکارگیری حدود 100 نفر در این کارخانه خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم فرصت‌های کاری مناسبی برای جوانان این استان فراهم کنیم.

ملکی‌ثانی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته در نظر داریم شیفت‌های کاری کارخانه را افزایش دهیم تا بتوانیم نیروهای بیشتری را مشغول به کار کنیم و در تولید نیز گام‌های مهمتری را برداریم.

وی با تاکید بر بومی بودن کارکنان این مجموعه عنوان کرد: بیشتر کارکنان این کارخانه از از نیروهای مجرب و کارآزموده بومی هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول