اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی/

بشرویه‌ای‌ها خواستار کمک نمایندگان به اشتغال جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با اشاره به خواسته‌های اصلی مردم بشرویه از نمایندگان مجلس گفت: مردم بشرویه خواستار کمک به اشتغال جوانان از سوی نمایندگان هستند.

بشرویه‌ای‌ها خواستار کمک نمایندگان به اشتغال جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در نشست انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی و گسترش راه‌ها را از خواسته‌های اصلی مردم بشرویه دانست که انتظار دارند نمایندگان مجلس در تحقق آن همراهی کنند.

فرماندار بشرویه در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که خواسته منطقه‌ای مردم شهرستان بشرویه از کاندیداها چیست، گفت: خواسته اصلی مردم بشرویه که خواسته به حقی هم است، ایجاد فرصت اشتغال دائم در شهرستان بشرویه است.

* نماینده برای برداشتن موانع توسعه کشاورزی باید همراه دولت باشد

پورسلطانی افزود: رشد کم جمعیت بشرویه طی چند سال اخیر نیز مؤید همین موضوع بوده و نشان می‌دهد که عدم دستیابی به شغل‌های دائمی سبب افزایش روند مهاجرت از بشرویه به شهرهای همجوار شده است.

وی با اشاره به وجود استعداد بالقوه کشاورزی در شهرستان بشرویه تصریح کرد: بزرگ‌ترین ترمینال ضبط پسته ایران به همت مردم در دست ساخت است، اما موانعی بر سر راه کشاورزان قرار دارد که نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی می‌توانند در برداشتن این موانع از سر راه کشاورزان موثر باشند.

* مردم مجلس را به نزدیکان قدرت و ثروت نمی‌سپارند

فرماندار بشرویه راه‌‌های دست‌یابی متنوع را یکی از عوامل مهم پیشرفت یک منطقه دانست و افزود: خواسته بعدی مردم، کوتاه‌تر کردن طول راه‌های ارتباطی بشرویه با شهرهای همجوار است.

پورسلطانی اضافه کرد: به عنوان مثال فاصله حقیقی بین طبس و بشرویه 65 کیلومتر است اما جاده ارتباطی بین این دو شهر 130 کیلومتر طول دارد، که با صرف اعتبار و ساخت راه جدید می‌توان زمان سفر به طبس را به نصف زمان کنونی تقلیل داد.

وی با اشاره به تهدید انتخابات آینده از سوی کانون‌های قدرت و ثروت گفت: مردم آگاه هستند و اجازه نخواهند داد چنین افرادی مجلس را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول