اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/106

خلخالی: انتخابات آزمایشی در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از برگزاری آزمایشی انتخابات مجلس نهم هم‏زمان با سراسر کشور در شعبه‏های اخذ رای این استان خبر داد.

خلخالی: انتخابات آزمایشی در سمنان برگزار می‏شود

علیرضا خلخالی امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان از برگزاری آزمایشی انتخابات مجلس نهم هم‏زمان با سراسر کشور در شعبه‏های اخذ رای این استان در روز سه شنبه 9 اسفند خبر داد.

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری آزمایشی انتخابات مجلس نهم رفع هرگونه نقص در برگزاری انتخابات است که در شهرستان‏های استان سمنان صورت می‏گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: برای بهتر برگزار شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آموزش‏های لازم به دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان‏های این استان ارائه می‏شود.

خلخالی خاطرنشان کرد: 597 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در استان سمنان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده و هیچ‏گونه تغییراتی اعم از کاهش و یا افزایش شعبه‏ها ایجاد نمی‌شود.

وی به برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان دامغان به عنوان تنها شهرستان در استان سمنان اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی کمک فراوانی به سرعت و بالا رفتن دقت کار در بهتر برگزار شدن انتخابات می‏کند.

خلخالی یادآور شد: یکی از برنامه‏های خوب دولت دهم برگزاری انتخابات الکترونیکی است که استان سمنان در این دوره از انتخابات شاهد انجام این انتخابات در شهرستان دامغان خواهد بود که امیدواریم انتخابات الکترونیکی به خوبی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: در جریان برگزاری انتخابات الکترونیکی نیاز به نوشتن و تعرفه رای‏گیری ندارد و انتخابات به صورت تمام الکترونیکی صورت می‌گیرد.

وی گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در شهرستان دامغان یک امتیاز به حساب می‏آید که امیدواریم مردم این شهرستان بتوانند به خوبی از این فرصت استفاده کنند و رای‏گیری خود را به صورت تمام الکترونیکی انجام دهند.

برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان 93 شعبه اخذ رای پیش‏بینی شده که از این تعداد شش شعبه اخذ رای ویژه بانوان است.

10 نفر در شهرستان دامغان کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از چهارم اسفند ماه سال جاری فعالیت تبلیغاتی خود را هم‏زمان با سراسر کشور آغاز کرده‏اند.

در این بازدید همچنین جانشین و معاون اجرایی ستاد انتخابات استان سمنان، رئیس هیئت نظارت استان سمنان، فرماندار دامغان و امام جمعه دامغان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول